1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tarvitaanko firmware?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi -maXell- 28.09.2004.

  1. -maXell-

    -maXell- Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen tässä lueskellut firmwaresta... Sehän on siis ohjelmakoodi, josta tulee asennuksen jälkeen pysyvä osa oheislaitetta?

    Olen ostamassa Procaster DVD-002 Divx - toimiiko laite ilman firmware päivitystä? Onko firmwaren asennus pakollinen vai onko se vain "hienouksien" päivitystä etc.?

    Hieman hukassa tämän asian tiimoilta...
     
  2.  
  3. mpk666

    mpk666 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2002
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmmmphh.. No tottakai ne soittimet toimivat ilman päivitystä (Kaikissa dvd-soittimissa on aina joku firmware versio valmiina, muuten koko soitin ei toimi) ja osassa on jo se uusin firmware valmiina, kun sen ostat! DivX soittimiin kyllä kannattaa päivitellä sitä firmistä aikaajoin, kun niitä laitteen valmistaja vaan päivittää, koska joissain voi olla esim. tekstien toimivuuden kanssa ongelmia.
     
  4. -maXell-

    -maXell- Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Just just. Valmistajien etc. sivuilta kaiketi löytyy uusimmat päivitykset ja ohjeet... Tällainen tumpelokin kuin minä varmasti osaa tehdä sen.
     
  5. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuon Procasterin Firmiksen voi ladata verkkokauppa.comin sivuilta:

    http://www.verkkokauppa.com/images/files/zDVX241031.rar

    Tuon rar-paketin sisällä on itse firmiksen sisältävä bin-tiedosto. Se tulee polttaa yksinään CD:lle, tökätä se procasteriin ja kun kysyy installoidaanko niin painetaan play. Hetken päästä aukeaa luukku ja levyn voi ottaa pois, mutta älä missään nimessä sammuta virtoja ennen kuin laite on saanut tuon asennettua... muutoin laite menee tilaan, josta sen palauttaminen vaatiikin sitten serial-kaapelin tekemistä (tai laitteen palauttamista takuuhuoltoon...)

    Homma on siis yksinkertainen - varmista että tuo firmis ehdottomasti paloi kunnolla CD:lle.
     
  6. -maXell-

    -maXell- Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä tietää, että milloin laite on asentanut päivityksen? Tuleeko ilmoitus asennuksen päättymisestä/onnistumisesta vai odotellaanko tietty aika?

    Kiitän ja kumarran.
     
  7. Juhoman

    Juhoman Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    200
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laite käynnistyy uudelleen onnistuneen päivityksen jälkeen.
    Ja levy pitää polttaa ilman multisessiota.
     

Jaa tämä sivu