Ongelmana oman musan liittäminen videoon.Eli en osaa tai en oikein hokaa miten saisin liitettyä musa taustoja videoihin.
Olen joskus rautalangasta vääntänyt eräällä toisella keskustelufoorumilla seuraavan sepustuksen joten kopsasin sen tähän: "Kun rupeat editoimaan niin ylhäällä vasemmalla olevan albumun toinen välilehti alhaalta lukien avaa sen ns. "Äänitehoste"-kansion (kaiuttimen kuva ja "Show sound effects" teksti kun viet siihen hiiren). Normaalistihan tuosta voit pudottaa aikajanan jommallekummalle ääniraidalle Pinnaclen omia äänitehosteita monesta eri kansiosta, esim. Animals ja Bark joka on koiran haukuntaa sisältävä waw-tiedosto. Nyt sinun siis pitää joko kopioida CD:ltä ripatut waw:it tai MP3:set tänne, tai vaihtoehtoisesti Studion sisältä "navigoida" siihen kansioon johon olet rippaukset tallentanut. Itse teen niin koska minulla on Studion omat tehosteet C-levyllä alkuperäisellä paikalla Program Files\Pinnacle\Studio8\Sound Effects kansion alla, enkä viitsi ruveta ahdasta C-levyä täyttämään musiikilla, vaan olen tehnyt niitä varten D-levylle kansion D:\Musiikki jne. Eli albumin äänitehostesivun valkoista kansion kuvaa klikkaamallahan pääset navigoimaan sinne missä musiikkisi sijaitsee. Kun oikea kappale löytyy niin valitset sen ja klikkaat "Avaa" niin se ja muut ripatut kipaleet ilmestyvät albumiin josta voit ne sitten siirtää hiirellä aikajanan musiikki- tai tehosteraidalle."