1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

I-can digiboxi ja canal+

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi jarjau 22.09.2004.

  1. jarjau

    jarjau Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään tietoa kyseisestä boxista että toimiiko siinä mII tai titanium kortit jotta sais canal+ kanavat näkymään. Kumpi kyseisistä korteista on parempi vaihtoehto?
     
  2.  
  3. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä siinä varmaan cnal+ näkyy jos vain boksissa on kortinlukija! Se on nyt henkilökohtainen asia kummasta pitää. Toiset pitää mII:sta ja toiset titistä. Minulla on mII ja hyvin näkyy.
     
  4. jarjau

    jarjau Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mä pistinkin jo tilaukseen phoenix ohjelmointi laitteen ja MII kortin. onkohan se stopstop ainut järkevä paikka mihin kannattaa suunnata sitte ku laitteet on tullu. Mua on alkanut kinnostaan myös nuo satelliitti systeemit ja kysyisinkin että mikä olisi hyvä järkevän hintainen paketti satelliitti harrastuksen aloittamiseen? Mitä muita kanavia satelliittien kautta on mahdollista saada tolla MII kortilla kuin canalit?
     
  5. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä tuo stopstop hyvä paikka on ja sinne kannattaa suunnata...ja ainahan täältä voi sitten lisää kysyä!

    Tohon satelliitti hommeliin en osaa vastata kun en ole asiaan perehtynyt.
     

Jaa tämä sivu