Joo, eli modautin Xboxini DuoX 2 piirillä. Kone käynnisty ihan hyvin, mutta ei suostu lukemaan poltettuja levyjä. Boksissa on Thomsonin asema, ja olen polttanut näille levyille, mutta mikään ei toimi: Sony DVD+RW, Maxell DVD+RW, Maxell CD-RW, TDK METALLIC CD-R... Joten jos joku osais jelppiä tämän ongelman kanssa niin olisin tosi kiitollinen!! PS. Yritin asentaa Tec Dubelin neuvojen avulla tuota Evolution-X:ää siihen koneelle...
Niin tuleeko se X-logo siinä alussa sinisenä? Jos tulee niin se paska thomson ei vain kykene lukemaan levyjä.
Mites sä ne poltat? Meinaan levyt? Meinaan ne filut pitää eka sellasella ISO filu ohjelmalla tehdä "XBOXI muotoon" ja polttaa sitten vasta esim alcoholilla.
No, sen Evolution-X:n purin vaan siitä rarrista ja poltin normaalisti levylle... Pitääkö se tehdä jollain toisella tapaa sitten?!
juu eli purat sen rarrin ja sitten "pakkaat" sellasella iso filun teko ohjelmalla kuin... SimpleXISOv03 ja sitten sillä "syntynyt" ISO filu poltetaan esim nyt sillä alcohol 120% tai vastaavalla jolla nyt voi polttaa ISO filuja. Ja mieluiten cd-rw tai johku dvd levyyn. EN kyllä tiedä miten tolla ISO filulla DVD polttaminen onnistuu...mutta ainaskin CD-RW levyllä pitäs toimia.
No kokeilin sitä, mutta eipä tuottanut tulosta... Tulee se sama virhe ilmoitus aina... Voiko siihen boxiin vaihtaa sitä asemaa mitenkää...?
Tokihan voi, mutta siis poltitko nyt siis sen ISO filun sellasenaan sinne levylle? Silleen et nyt kun laitat levyn PC:n levy asemaan näet siellä *.ISO tiedoston?
aah... en mä nyt ihan niin nyyppä kumminkaan ole... Eli, poltin sen *.ISO tiedoston normaalisti Alcohol 120% -ohjelmalla, ja kun polton jälkeen katon sitä levyä niin siellä näkyy ne samat tiedostot, jotka laitoin alunperin sinne *.ISO -tiedoston sisälle Nerolla... Vaikeesti selitetty...
Niin jos olet nyt oikeaa softaa käyttänyt iso filun tekoo se tekee sellaisen levyn siitä jota ei tavalinen PC:n asema kykene edes lukeen. Joten haeppa oikea softa ison tekoon.
Mutta mitä jos rarreista tulla pötkähtää .ISO tiedosto? Vois kuvitella että se on valmiiksi xiso, vai oonko ihan hakoteillä?
eiköhän...muta tämäkin on taas näitä, että tässä ajassa kun odotat vastausta olisit itse voinut testata asian?
Nopea olen, mut en niin nopea. Toisekseen mun xbox on vasta matkalla, ei vielä tv alttarilla. Ja vastauksenhan lukevat muutkin, kuin minä.
kandee viel varmistaa et se evox:n käynnistystiedosto on nimetty default.xbe:ks. Muistaakseni paketista purettuna se oli jotain evox.xbe. Tuo ainaski joskus tökkiny ku oon jotai modaillu, ku ei sitä aina muista itekkää pistää.