Eli, yritän muotoilla kysymykseni vähän järkevämmin, jos vaikka joku vastaisi... Mä yritin dvd2svcd:llä muuntaa elokuvaa dvd-muotoon. kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes alkoi herjata sitä spumuxia. en ymmärrä, miksi. Pitääkö sen spumuxin olla jossain eri kansiossa, kun nyt polkuna on dvd2svcd/dvdauthor/spumux.exe. Tolla polulla se väittää, ettei ohjelmaa löydy. Pitäiskö se spumux olla kuitenkin eri paikassa? Tietäiskö joku?
Kyllä näyttäis olevan asetukset samalla lailla, mutta polut ovat hieman erilaiset. Syy siihen se, että mulla on c-asema huomattavasti pienempi kuin e-asema, jolle olen dumbannut kaiken leffoihin liittyvän. Mä olen nyt kokeillut 5 eri leffaa teksteillä ja ilman (kotimaiset). Aina se loppuu samassa kohtaa, eli siinä kun joku hemmetin spumux astuu kehiin. Olen lukenut sen log-tiedoston ja aina se vaan herjaa samaa, että määritettyä polkua ei löydy. Mä olen kuitenkin aina laittanut sen spumuxin ihan kiltisti sen mukaan, missä se on eli en ole siirrellyt sen paikkaa minnekään. Mua ihmetyttää kyllä tosi paljon, että mistä se voi johtua...=((((
Niin tohon edelliseen viestiin piti laittaa vielä, että mulla tossa ohjelmassa (dvd2svcd) lukee build 3, mutta en tiedä, onko sillä sitten sen "taiteellisempaa" merkitystä =) Harmittaa niin, että kone oli tänään vähällä lentää ikkunasta mäkeen! Sille, joka osaa auttaa mua ratkaisevasti tässä asiassa, lupaan "löytöpalkkion". Se on totta!
jos sulla on valmiina siellä .m2v ja .mp2/.ac3 tiedostot niin tuon authoroinnin voi hoitaa vaikka http://www.nefernetti.com/dvdlab.htm noin.
Kiitos vinkistä! Raivopäissäni poistin kaiken leffaan liityvän koneelta, koska olin niin KYPSÄ! Mutta, teen sen uudelleen ja yritän sitten tota konstia. Mä palaan sit vinkumaan tänne, jollei onnaa =) yritän kuitenkin ekaks!
Aika hyvä ohjelma tuohon avi -> dvd käännökseen olisi myös tmpgenc 3.0 xpress (taitaa olla jo uudempikin versio ulkona). Google auttaa