Ääniongelmia!

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi paviaani 17.09.2004.

1. paviaani

paviaani Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ongelmahan on tämän tapainen.Kotona kattoessani avi elokuvaa ei ääntä kuulu paljoa pask***aan vaikka olen säätänyt ääni asetuksista volumet täysille samoin kuin itse playeristä.Okei ajattelin että vika on elokuvassa mutta kun vein sen kaverille katottavaksi niin siellä sitä ääntä kuulu kumminkin ihan enemmänkin kuin tarpeeksi??Joten missä voi olla vika??kiitos...

2.  
  3. tono

tono Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla oli samantapanen ongelma, se eros vaan sillä tavalla että joissaki elokuvissa ääni pätki ja joissaki kuulu hiljaa joissain ei ollenkaan, ratkaisu ongelmaan oli päivittää kaikki codekit... ...en oo varma toimiiko sun tapauksessa mut mulla ainaki toimi...

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    AC3 äänien kanssa esiintyy hiljaisuutta, josta pääsee eroon nostamalla äänen lähtötasoa AC3filter:in asetuksista.

5. paviaani

paviaani Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisitkos vielä tarkentaa mitä säätöjä sieltä pitää muuttaa ku en oikein hallitse näitä juttuja?kiitos!

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    eli käynnistä valikosta löytyy AC3filter ja sieltä AC3filter config
    jossa on tuollainen välilehti ja sitten noita Gains kohdan vipuja nostaa ylemmäs.

7. paviaani

paviaani Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    danke

Jaa tämä sivu