Micro-one DVX-900 tietoja?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi d_2ned 16.09.2004.

  1. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. VaraM

    VaraM Member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimii!

    pitäis vaan saada jostain päivityksiä että sais Ä:t ja Ö:t näkyviin!

    ja olis plussaa jos sais tekstit valkoiseks "nyt keltaisella ja aika pienellä"
     
  4. valky

    valky Guest

    Ai tekstit toimivat? No olisin jo ihmetellytkin näin hyvin tuotteistetussa soittimessa niiden puuttumista, mutt MikroBiltin uusi numero väittää ettei tekstejä tueta.
     
  5. runko

    runko Member

    Liittynyt:
    08.11.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Valky! Ihan sinua varten rekisteröidyn tännekkin, että voin kertoa sinulle totuuksia. Tuossa jälleen huomataan yksi hyvä syy miksi mikrobittiä ei kannata tilata tai saatika lukea. Koska ne ei tiedä asiasta yhtään mitään. [bold]Oikein amatöörilehti[/bold].

    Kyllä minulla ainakin on hyvin toiminut kaikki tekstit. Niin .sub kuin .srt päätteisetkin. Kun vain osaa käyttää.

    Tällä hetkellä valmistaja on luvannut päivityksen tuohon ä ja ö ongelmaan. Mutta aikaa ei ole vielä tiedossa, koska päivitys olis tulossa. Mutta kyllä se sieltä tulee.

    Tarinan opetus. Jos kirjotatte "alan"lehteen jotain ottakaa asiasta selvää ensin.
     
  6. fokura

    fokura Member

    Liittynyt:
    17.11.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain juuri tommosen, ei näy suom.tekstit divx:ssä eikä toista prodye dvd-r levyjä.
    Missähän vika, olis kiva kuulla ja saada joitakin vinkkejä asiaa paremmin hallitsevilta.
    Kiiiiiiitoksia !
     
  7. runko

    runko Member

    Liittynyt:
    08.11.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh eikös periaatteessa kannattaisi aina kysyä sieltä mistä sen on ostanutkin.

    Mutta pieni ohje tähän väliin, jos muitakin se sitten helpottaisi jopa [bold]MikroBilttiä[/bold].

    kun valitset elokuvaa jota haluat katsella valitse ensin teksti painamalla kaukosäätimestä angle nappulaa teksti filun kohdalla. Tämän jälkeen valitset vain elokuvan mitä haluat katsella.

    Ja teksti tulee näkyviin niin divx kuin xvid. Ja niin sub kuin srt päätteiset. Tähän menessä ei minulla ole ainakaan ollut mitään ongelmaa.

    Ja mitä tuohon prodye dvd-r levyihin tulee niin kokeile jotain toista merkkiä. :)

    Ei elämä saa olla niin vaikeeta.
     
  8. kiefran

    kiefran Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miulla olis sellainen kymysys et kun poltan DIVX leffan dvd:lle tai cd:lle, ni paanko vaan leffan ja tekstin sinne levylle ja thats it ? Vai onko jotain muuta mitä pittää muistaa ????

    t: Typerys
     
  9. azzeri

    azzeri Member

    Liittynyt:
    03.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiefran: polta levylle vain leffa ja tekstitys samannimisinä (leffa-avi & leffa.sub/.srt), ei muuta
     
  10. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 25.11.2004
  11. ProfFate

    ProfFate Member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hienoa !! , että joku on tehnyt salapoliisityötä noiden subtitlejen vuoksi, (minä en ainakaan löytänyt tota "paina angle namiskaa" mistään kohtaa käyttöohjeesta?)

    Tosiaankin nämä halvat dvd räkkylät on likipitäen samasta tehtaasta kaikki. Toi "valmistaja on luvannut päivityksiä" kiinnostaisi varmaan muitakin kuin minua :)

    Pikainen laitteen sisään kurkkiminen ei antanut googlella haettuna kovinkaan kummasia vihjeitä valmistajasta, ja flashin irrottaminen ja itse modaaminen jääköön jonkun muun harrastukseksi.






     
  12. runko

    runko Member

    Liittynyt:
    08.11.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu. Meni hermo kun myyjä ei edes ite tiennyt mistä sen saa päälle vaikka itse mainitsi mainoksessa, että subit toimii.

    Soitin suoraan maahantuojalle. Ne kyllä heti ton sanoi.

    Samalla sitten kyselin siitä päivityksestä mutta mitään tietoa ei silloin vielä ollut.

    Noh odotellaan.
     
  13. kiefran

    kiefran Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noist aprodye levyistä sen verran että omassani ainakin toimii loistavasti, olen kokeillut jo useita eri merkkisiä ja kaikki on toiminu hyvin !!!

    Tosin prodye levyjä en silti suosittele kenellekään...
     
  14. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on nykyisessä dvd-soittimessa (ei tämä soitin), että prodyet toimii parhaiten mitä mulla on ollut. Voiskohan vika olla polttavassa? Pioneerilla olen suurimman osan polttanut ja joitain LG:llä.
     
    Viimeksi muokattu: 16.12.2004
  15. juudas454

    juudas454 Member

    Liittynyt:
    24.12.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No nyt sain ton dvd-900 soittimen joulupukilta,yritin ajaa uutta firmwarea sisään ei ei päivitä käytän tdk rw- levyjä poltto nopeus 4x,poltin pakattuna semmoisena kun se tuli ja datana tietenkin mutta ei kelpaa.Pitääkö se purkaa se tiedosto ennen kuin sen polttaa levylle?.ja toiseksi se karaoke juttu ei kans toimi onko siellä joku valikko mistä sen saa laitettua päälle.kävin hakemassa suomen kielen ohjeet mut ei oikein niissäkään ollut mitään miten se karaoke toimii.hehe
     
  16. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tarvi mitenkään purkaa. Päätät vain levyn. Kait se myös rw-levyltä pitäisi toimia.
     
  17. juudas454

    juudas454 Member

    Liittynyt:
    24.12.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo sain sen nyt asennettua hyvin toimii tekstitys divx ä ja ö :t sain sen karaoken toimimaan kans eli s/pdif kautta ei kuulu microfoni audion kautta kuuluu hyvä laite voin suositella
     
  18. jonesik

    jonesik Member

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko millanen teksti fontti ja näkyykö oikein ettei jää mitn kirjaimia puuttumaan tekstityksestä jne?
     
  19. juudas454

    juudas454 Member

    Liittynyt:
    24.12.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo tekstit on aika pienellä jo on dvd rip eli mustat ala -ja yläpalkit teksti näkyy hyvin se näkyy keltaisella mutta jos on kokonäyttö kuva teksti hukkuu vähän jos on valoisa kohta
     
  20. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäisi melkeen käydä hätyyttelemässä micro-onea, että laittaisivat uuden firmwaren, jossa olisi tekstille isompi fontti ja teksti olisi reunustettu mustalla.
     
  21. kiefran

    kiefran Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. paska se on sorry vaan... Ensinnäkin kuvanlaatu on paska , vaikka panis monitoriin kiinni. CD levyltä katsottaessa divx leffaa kuva pykii ihan vitusti. Puhumattakaan poltetuista dvd-levyistä.. .Jatkuvia ongelmia. ja kun samoi levyi kokeilee vaikkapa ihan jossain unitedin räiskäleessä ni kyllä toimii alusta loppuun. DivX puolella laite ei edes tue kaikkia codecceja joten ei muuta kuin kirpparille 20 eklua.. Koko laite on siis suolesta... Älkää kukaan ostako. Parin-kolmen kympin lisäsijoituksella saa jo pioneerilta ja philipsiltä laitteita jotka pieksee mokomon "MIKRO-YKKÖSEN"... No, siinä vähä vuodatusta...
     

Jaa tämä sivu