1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

KISS dp1000

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Reginald3 15.09.2004.

  1. Reginald3

    Reginald3 Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei.
    Olen virolainen ja meilla Virossa on KISS vähäntuntuinen kauppamerkki. Voiteko olla avuksi kenella on KISS dp1000. Miksi en kuva subtitles kun katson divx ja xvid.
    Kirjoitin CD-lle subtitles ja leffan. Millainen täytuu olla subtitles types of file.
    kiitos
     
  2.  
  3. Juhoman

    Juhoman Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    200
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile laittaa tekstit ja elokuva samannimisiksi, mutta eripäätteillä.

    Esim:
    Elokuva.avi
    Elokuva.srt

    Ja tekstin tulee olla oikeassa muodossa eli SRT.
    Netistä löytyy ohjeita miten tekstit muutetaan SRT muotoon.
     
  4. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko Kissin kanssa ollut mitään ongelmia tekstityksen suhteen? Jos ei huomioda käyttäjästä johtuvia vaikeuksia...

    Laite ylipäätään tukee tekstejä? Tekstit erottuvat selvästi? Sijoittuvat fiksusti Ja tulevat ajallaan?
     
  5. hopeja

    hopeja Guest

    Ei ole ollut mitään ongelmia tekstityksen kanssa. Hyvin erottuu ja sijoittuu. Ajastuksen kanssa on normi firmiksillä häikkää, tulevat silloin hieman aikaisin. Mutta kun laittaa modatun firmiksen, 2.8.4, siinä on korjattu ajastus. Itellä on se ollut jo pitkään käytössä ja se on ollut hyvä ja toimiva firmis. Sen saa täältä; http://www.mpeg-playcenter.com/
     
  6. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta... =)

    Siis tukee irtotekstejäkin... käykö sekä .sub että .srt formaatit?
     
  7. hopeja

    hopeja Guest

    Kummatkin käy, kunhan on vain poltettu levylle yllä neuvomalla tavalla.

    Esim.
    elokuva.avi
    elokuva.sub tai srt
     
  8. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No kaippa se on sitten semmonen hommattava...
     
  9. Reginald3

    Reginald3 Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Subit on kunnossa. Nyt viela yksi ongelma. Kun katson JPEG kuvia on kuva ihan bad quality, mutta kompuuterissa katsoen on kaikki kunnossa. Täytyyko olla näin? Kuvat on otettu hyvän digikonella.
     
  10. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko tietoa KiSS:n 2.8.5 version plussista/miinuksista verrattuna modattuun 2.8.4:een? Entä hajua modatusta 2.8.5:sta?

    Hain just oman koneen postista...
     
  11. taa1000

    taa1000 Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2003
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. Matlok

    Matlok Member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä tämä soitin vaikuttaa siis helppokäyttöiseltä johon Firmwaret saa kätevästi hankittua? Onko näin? Mutta miltä tekstitys sitten näyttää? Väri? Onko kirjaimet rajattu esim. mustalla, jotteivat ne sekottuisi itse kuvaan.. esim. jos tekstitys olisi täysin valkoinen se ns. uppoisi elokuvassa joihinkin valkoisiin kohtiin. Mitä mieltä muuten olette soittimesta. Kaipailisin vastauksia soittimen omaavilta henkilöiltä.
     
  13. tvermila

    tvermila Member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kävin tänään ostamassa ko. soittimen. Ensimmäiseksi kokeilin divx-elokuvaa. Sub. tekstit eivät näkyneet. Päätin päivittää firmiksen. Poltin modatun 2.85 version cd-rw levylle ja yritin päivitystä. Ei onnistunut. Tämän jälkeen yritin toisella cd-rw levyllä, jolla ei myöskään onnistunut. Seuraavaksi poltin firmiksen tavalliselle cd-r levylle, joka meni onnistuneesti läpi. Tämän jälkeen pistin saman elokuvan pyörimään ja tekstit näkyivät. Ainoa murhe on, että skandit näkyvät välillä oikein ja välillä ei. Noin joka toisessa tekstirivissä ne näkyvät väärin. Toimiiko 2.84 version firmiksessä skandit kunnolla? Pystyykö firmistä päivittämään vanhempaan?
     
  14. hopeja

    hopeja Guest

    Kyllä minä olen päivittänyt firmikset cd-rw levyillä ja hyvin on mennyt. Kyllä sen firmiksen pystyy päivittää vanhempaan. Itse käytän vieläkin modattua 2.8.4 firmistä, koska se on mielestäni vieläkin paras firmis; tekstien ajastus ja skandit toimivat.

    Matlok:
    Tekstit ovat valkoisia ja mustilla reunoilla, ei oo ongelmia näkymisen suhteen. Mulla on laite toiminnut tosi hyvin, ei ole ollut pienintäkään ongelmaa. Olen katellut paljon divx-leffoja,svcd-leffoja ja normi dvd-leffoja. Missään ei ole ollut ongelmia.
     
  15. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    2.8.4. uppos koneeseen rw:ltä ongelmitta ja tekstitykset toimivat moitteetta... valkoisten tekstien alle tulee aavistuksen verran läpinäkyvä musta suorakaide, joka sinänsä ei haittaa kuvan näkymistä.

    Muutamaa divx leffaa kelaillessa olen "saanut" koneen jumiin...

    en oli tarkastanut elokuvien kodekkeja, mutta voisin kuvitella ett kyseessä on joku tietty vanha(?) divx:n versio... uudempien leffojen kanssa toiminut ongelmitta. yhden musiikki dvd:n chapterit eivät ainakaan äkkisältään suostuneet vaihtumaan.
     
  16. richardov

    richardov Guest

    moi,
    leffat ja tekstit *.sub ovat saman nimisiä
    mutta vain parissa levyssä tekstit näkyy
    firmware on 2.8.5
    onko kellään hajuu missä mättää?

    ps.onko mahdollista pistää levylle kaikenvaralta sekä
    *.sub että *.srt tekstit että lukis sit jompaa kumpaa vai meneekö sydeemi siitä hämilleen, kokemusta?
     
  17. tvermila

    tvermila Member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa laittaa modattu 2.84 firmis. Mullakin on sen jälkeen toiminut kaikki leffat teksteineen moitteetta...
     
  18. richardov

    richardov Guest

    täytyy kokeilla,
    mikä on "modattu" firmis?
     
  19. richardov

    richardov Guest

    eipä auttanut modattu eikä orginal 2.8.4 firmis,
    ei pysty enää päivittään takas 2.8.5 modatun jälkeen,
    taitaa olla KISSn maanantai painos,,,eikun vaihtoon vaan kone
     
  20. tvermila

    tvermila Member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyl mä ainakin pystyin päiväittämään alaspäin modattuun 2.84:ään sen jälkeen kun olin testannut modattua 2.85:ttä.
     
  21. jaama

    jaama Member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen huomannut muutaman uuden Xvid+AC3 leffan kanssa nykimistä sekä äänen että kuvan suhteen joissain kohtauksissa... Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

    Mahtaakohan ongelma olla elokuvassa itsessään (esim. pakkauksessa), vai laitteessa? mielipiteitä asiasta?

     

Jaa tämä sivu