1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tälläistä toimintaa tuet kun maksat teoston hyvitysmaksun

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi VFreakz 09.09.2004.

1. VFreakz

VFreakz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tälläistä "ihmetoimintaa" tuet kun maksat hyvitysmaksun cdeistä tai dvdeistä. Minä toivoisin, että niillä maksuilla tuettaisiin muusikkoa tai elokuvantuottajaa joka on jotain myynytkin ja kenelle on kustannuksia ja aikaa mennyt hommansa tekemiseen. Ei mitään hihhuleita
    Lähde:
    http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait/txt.shtml?314025

2.  
  3. reemo

reemo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jumalauta sanon minä. enää en osta yhtäkään ceedetä missä on maksettu teostot!

4. tikkari

tikkari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu...

5. VFreakz

VFreakz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei hitto kun kattelin tämän Heidi Tikan hengentuotosta tässä http://tilanteita.kiasma.fi/situations4x/ niin siinä on flashi missä se on ottanu kuvia uudella kamerapuhelimellaan. Maksaisko teistä joku mulle muutaman (esim. 12 000€) jos menisin tonne Helsingin keskustaan kuvailemaan kamerapuhelimellani. Voisin ottaa vielä aiheeksi "Elämä yöllä" niin kuvaisin pissiksiä dokaamassa ja heiluisin muillakin steisseillä...uuh

..hitto!

6. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 09.09.2004
  7. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Säälittävää valitusta. Tekisitte itsekin jotain vastaavaa kuin vain kopioisitte DVD/DiVX/PLOP-leffoja DVD/CD-aihioille.

Ennemmin ymmärtäisin jos valituksen kohde olisi saanut palkinnon DVD-levyjen kopioinnin eston kräkkäämisestä ;-)

Tai jos täällä muuta "taiteilijat" valittaisivat, että tuokin pelle sai taas apurahaa mutta katsokaapa minun taidetta tai tutkimuksia.

Mutta suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi ;-)

Ja kuka käskee ostamaan niitä teostomaksuulisia aihioita? Itse ole vuosiin ostanut niitä.

Viimeksi muokattu: 09.09.2004
  8. DuskLord

DuskLord Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hoh. Jopas on täyttä roskaa. "Taidetta". Onneksi on olemassa paikkoja, joissa ei tarvitse kasettimaksua maksaa...

Jaa tämä sivu