1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

FitCD:n käyttö

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi reed^ 07.09.2004.

  1. reed^

    reed^ Member

    Liittynyt:
    15.07.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Olen aloittelija ja yritän tehdä avista dvd:tä MPEGit.netin ohjeilla, jotka löytyvät osoitteesta http://www.mpegit.net/modules.php?name=News&file=article&sid=40. Ohjeessa käytetään FitCD-ohjelmaa ja kysymykseni kuuluukin, miten tehdä FitCD:llä elokuvan kuvasuhteeksi 4:3 eli letterbox? Ohjeessa neuvotaan vain laajakuvasuhteen tekeminen...

    Toinen kysymykseni liittyy dvd-asemiin ja soittimiin. Tietokoneeni on Dell:in polttava asema on Philips DVD+RW-D28. Siis plus-asema? Stand alone-soittimeni on LG:n combosoitin DVC 5935. Lähetin LG:lle sähköpostia ja tiedustelin mitä dvd-formaattia asema lukee, mutta en vielä ole saanut vastausta (sitä ei nimittäin ohjekirjasta löytynyt.. tai ainakaan minä en löytänyt). Löysin jostain täältä fin.awterdawn.com:in keskustelualueelta viestin, jossa samanlaisen LG:n soittimen omistava henkilö sanoi, että hänen soittimensa toistaa vain ja ainoastaan DVD+RW-levyt...

    Jos joku minua viisaampi osaisi auttaa, niin olisin kiitollinen :) Hyvää syksyn alkua kaikille!
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. reed^

    reed^ Member

    Liittynyt:
    15.07.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm... Sain LG:ltä sähköpostikyselyyni vastauksen ja heidän mukaansa soittimeni ei toista DVD+/-R/RW-toistoa... Paras kai ostaa pari dvd+ ja dvd- levyä ja testata...
     

Jaa tämä sivu