USB TV-kortti kannettavaan

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi LJ03 03.09.2004.

1. LJ03

LJ03 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

Olen lueskellut haun kanssa tv-korttien keskustelua, mutta omaan tilanteeseeni ketjut eivät ole sopineet, joten aloitin uuden.

Itselläni on P4 2,8GHz 512, ATI Mobility Radeon 9600 128MB, 15,4" widescreen -Fujitsu Siemens -läppäri, johon olen uumoillut ulkoista USB-TV-korttia lähinnä TV:n katselua varten, ehkä jopa tekisin pienimuoista nauhoittamistakin.
    Mikä olisi sopivin ja edullisin kortti tarpeisiini? Olen lukenut ja kuullut paljon ongelmia nauhoituksien ääniraitojen epäsynkkauksista...mikä on asian todellinen laita? Voiko läppärillä nauhoittaa TV:stä (60G kovo) esim. kokoillan elokuvat niin, ettei äänet jää jälkeen? Muita ongelmia? Entä tulevaisuudessa digilähetykset? Digiboksi väliin vai suoraan digitaalinen kortti?

Kiitoksia etukäteen.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Digikortti olisi varmaan hyvä hankinta jos vastaanotto ei vaihdu esim kaapelin ja antennin välillä, sen materiaalin kun saa digitaalisena jolloin tuon synkan kanssa ei pitäisi olle ongelmia.

Jaa tämä sivu