1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä olisi hyvä videokaappauskortti?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi apache64 23.08.2004.

1. apache64

apache64 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kaapannut VHS-nauhoilta videota koneelle vanhan Radeon-näytönohjaimen composite video in-liittimen kautta, mutta uudessa näytönohjaimessa ei enää ole video-in-ominaisuuksia. Olen etsinyt halpoja vaihtoehtoja tällaiseen ei-dvd-laatuiseen videokaappaukseen...

Kannattaako USB-liitäntäisiä videokaappauspalikoita harkita? Haluan koneelle vähintään 640x480 resoluutiolla 25 fps kuvaa pakkaamattomana, yritän sitten siitä tehdä vähemmän huonoa Avisynthin plugineilla.

Hauppaugella olisi halpa USB Live ja Pinnaclella Dazzle-sarjaa, mutta onko niistä mihinkään? Riittääkö siirtonopeus USB-piuhassa pakkaamattomalle kuvalle? Hauppaugella on kyllä ImpactVCB 558 PCI-kortti, jossa ominaisuudet olisivat kohdallaan, mutta USB-palikka olisi kätevämpi...

Viimeksi muokattu: 23.08.2004
  2.  
  3. Aragorn86

Aragorn86 Guest

mulla on hauppage wintv nicam/fm hommeli jolla on ainakin saanu melko hyvää kuvaa kaapattua.

Jaa tämä sivu