Joissain poltoissa elokuvat näkyvät ihan hyvin ja toisissa se alkaa nykimään ja lopulta jumittaa dvd-soittimen kokonaan. Joskus ne eivät toimi kunnolla edes polttavassa asemassakaan jolla ne on tehty. Olen kuitenkin käyttänyt samoja default asetuksia kaikissa poltoissa. Laatua olen maksimissaan tiputtanut DVD Shrinkillä 80% paikkeille jos on ollut tilanpuutetta. Missähän vika, osaako joku neuvoa? Ohjelmat: DVD Decrypter DVD Shrink 3.2 (Nero Express 5.5.10.45) DVD-asema: Plextor PX-708A PS. Joissain tapauksissa kun ei ole ollut tyhjiä levyjä olen hoitanu poltot jälkikäteen Nerolla. Pahus vain kun en enää muista mille kaikille. Tuli vain mieleen, että olisivatko nämä niitä polttoja/leffoja jotka toimivat.
Ratkaisuvaihtoehtoja voi olla monia, mutta tässäpä pari yleistä: 1. Media, jota olet käyttänyt voi olla huonolaatuinen (hinta yleensä kertoo aika paljon). Esim täältä löytyy testejä eri levyistä: http://www.mpegit.net/ http://www.nefernetti.com/dvd_media_testit.htm 2. DVD-soitin, jolla katselet leffoja, voi olla myös ranttu poltettujen levyjen suhteen. dvdrhelp.com paikasta löydät arvosteluja eri soittimista. -A.Hess-
koklaas mieluummin clonedvd:llä polttaa niitä elokuvias eläkä tolla dvd shrinkillä... nerolla ei tee mitään kun polttaa vob/ifo tiedostoja
Oletko kokeillut eri nopeuksilla. Itselläni ei tunnu 4 - nopeudella poltto ikinä toimivan. Toimii koneella muttei dvd-soittimella. 2 - nopeudella ei ole ollut mitään ongelmia.
Haiskahtaa tosiaan huonoilta medioilta tai sitten asemasi ei juuri kyseisistä levyistä pidä. Kannattaa pitää Nerolla polttaessa "Todenna kirjoitettu data" päällä, vaikka se kokonaispolttoaikaa roimasti kasvattaakin.
Kokeilin tuossa TDK:n DVD+R ja DVD-R levyjä. Poltin ne 1x nopeudella niin johan toimivat. Taisi ongelmat johtua siitä, että aikaisemmin kaikki poltot meni oletuksella 4x nopeudella. Itseasiassa kun seurasin noita netistä löytyviä vertailuja niin tämä asema ja TDK:n levyt pitäisivät toimia kimppaa kaikkein parhaiten. Sääli ettei noita löydy 100kpl pakkausissa Nierle Media Groupilta. Kiitoksia kaikille neuvoista.