no niin...olen aloittelija (anteeksi jokainen aloittaa joskus ) Ongelamani on seuraava: Yritän kopioida dvd:tä kahdelle dvd:lle koska sen koko on 6.92 gigaa. Olen kopioinut sen koneelle DVD Decrypterin kanssa, ja koitan jakaa sen kahdelle levylle IfoEdit0.96 kanssa näiden ohjeiden kera http://www.nefernetti.com/dvdto2dvd-r.htm. Mutta en saa millään onnistumaan..kaikki ruksit ja directionit on oikeen mutta silti herjaa.. =( Auttakaa "vanhaa" aloittelijaa kiitos
No niin Sen jälkeen kun se on splitannu vob vts_01_4.vob asti ni se herjaa seuraavaa: Failed to open for writing :V:dvdvolume\master_and_commander_disc_2\vts_01_1.vob Vaikka kaikki olen tehnyt niinkuin ohjeet kertovat _X_X_X_X_X_[small]-Nicita-[/small]
nyt kun kokeilit uudestaan tuolla 0.95 versiolla niin tyhjensithän ensin nuo kansiot ettei siellä ollut mitään niistä aiemmista yrityksistä jääneitä filuja? jos tuo ei tuosta nyt tokene niin kokeile jollakin toisella dvd leffalla tuleeko sama herja? ja olethan varmasti ripannut file modella kaikki tiedostot etkä vain "movie" tiedostoja? eli miten on asetukset dvd decrypterissä välilehdellä File Mode? ja tietenkin se perusjuttu eli onhan tuolla osiolla riittävästi tilaa?!