AfterDawn logo

Oura: Vaihda aiempi sormuksesi uuteen, saat lisäpalvelut ilmaiseksi loppuelämäksi

Petteri Pyyny Petteri Pyyny
2 kommenttia

Kotimainen älysormuksistaan tunnetuksi tullut Oura julkisti tänään uudet, kolmannen sukupolven älysormuksensa.

Samalla yhtiö lanseerasi uudet digitaalisen hyvinvoinnin palvelut. Vanha Ouran sovellus pysyy edelleen maksuttomana kaikille käyttäjille, mutta uudet lisäsisällöt ovat maksullisia, maksaen 5,99e/kk.

Oura kuitenkin tarjoaa nyt täkyn vanhempaa, toisen sukupolven Oura-sormusta käyttäville: jos 2. sukupolven Ouran vaihtaa nyt uuteen kolmannen sukupolven Ouraan, antaa yhtiö samalla ilmaiseksi pääsyn lisäpalveluihin koko loppuelämän ajaksi.

Vaihtomahdollisuudesta on lähetetty tai tullaan lähettämään linkki nykyisille Ouran asiakkaille suoraan sähköpostiin. Vaihto tapahtuu ilmaista palautuskuorta käyttäen. Palvelupaketin lisäksi vanhasta mallista uuteen vaihtavat saavat uuden sormuksen hinnasta 50 euron alennuksen.

Oura kertoo vaihdossa tulevien 2. sukupolven Oura-sormusten päätyvän lahjoituksena tutkimuskäyttöön. Joten nekään eivät päädy kaatopaikkajätteeksi, vaan saavat uuden elämän terveysteknologian tutkimuksessa.


Lisää uuden ja vanhan Ouran eroista löydät artikkelistamme.

EDIT 27.10.2021: Lisätty maininta 50 euron alennuksesta vaihdon yhteydessä.

2 KOMMENTTIA

LupusC1/2

Entisenä kellofetistinä(sveitsiläiset teräskellot) ja sittemmin älykelloon siirtyneenä, olen kuin ommppufanit.
Joudun ehkä siirtymään sormukseen, jos sellaisen sopivalla sovituksella saan. Ajatella, en olisi uskonut itselleni tätä kertovan, jos aikaa taaksepäin menisin.

Sefriol2/2

Huomautuksena, että alennuksen määrä ilmeisesti vaihtelee siitä, koska on edellisen sormuksen ostanut. Tai jostain muusta.

Itse sain 75€ alennuksen, kun olin ostanut edellisen noin puoli vuotta sitten. Toisaalta yksi tuttuni ei saanut alennusta ollenkaan, kun oli tilannut vanhan sormuksen jo aikapäiviä sitten.

Tai sitten heillä on joku muu tapa antaa alennuksia. Käytän myös Ouran Developer API:a, niin ehkä voi johtua siitä? Epäilen kyllä, että johtuu enemmänkin edellisestä pointista.

Ostajat saavat myös kaverikoodin, jota voi ilmeisesti rajattomasti jakaa 30 päivän ajan. Tällöin muutkin ostajat saavat 50 euron alennuksen (jäsenyyttä ei taida saada kuitenkaan ilmaiseksi).

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT