olen nyt päättänyt ostaa dual layerin, LG GSA-4120B, Nec ND2510 8X, Philips Dual Layer DVDRW-885 tms, onko joillakin kokemuksia? Onko teillä polton aikana viruksentorjunta yms ohjemat kiinni? Mikä muistikapasiteetti konessanne on? Mulla 256 (333) jota olen kyllä samalla nostattamasssa +512. Antakaa hyviä vinkkejä polttamiseen (leffojen). Tosin täältähän niitä löytyy. Nero kutosta polttamiseen ja DVD Shrinkin avulla pakkaan. Millä poistan tarvittaessa kopiosuojauksen? Ohjeita...
http://www.nefernetti.com/dvdecrypter.php tuon ohjeen avulla rippaat leffan kovalevylle niin häviää kopiointisuojaukset. EDIT: Kyllä se 512 muistia on suositeltavaa. Eikä viruksentorjuntaa tarvi sammutella polton ajaksi.
Onnistuuko DVD elokuvan polttaminen lennossa dvd 9r levylle? Siis toinen asema lukee ja toinen kirjoittaa. Vai joutuuko käyttämään kovalevyn kautta?
Kopiosuojauksen voi poistaa lennosta esim. semmoisella ohjelmalla kuin anydvd. Elikkä sen puolesta pitäis onnistua. Käytännössä en sit tiedä mitenkä käy...