Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaarDicki: WoW on ainakin minun mielestä aivan järkyttävän hyvä peli. roolipeli servereillä tapahtuu aivan oikeata roolipelaustakin. eli ei pelkkää mättöä, vaan ihan oikeita hahmoja. Upeita keskusteluja ja tapahtumia, ilman että se ekspottaminen on se pääasia. itse pelaan rauhanomaista taurenia, eikä kiinnosta se tappaminen vaan se yhteisö, pelin sisällä on ystäviä ja luodaan uusia suhteita. Se kuukausimaksu (11€/kk) on hyvin pieni hinta tuontasoisesta pelistä. En maksaisi kyllä penniäkään jos se olisi vain sitä leveleiden tahkomista yms, mutta tuon roolipelaamisen takia olen valmis maksamaan.
Sori että otin näin vanhan viestin esiin, mutta jäi vaan vaivaamaan. GW:ssä ei tahkota levuja koska max lvl on vain 20. Tämän takia ei tarvita elämätöntä grindaamista tuntitolkulla ja sen takia ei oo myöskään aihetta lesota muille kun on max lvl on niin helposti saavutettavissa.WoW:issa levaaminen muuttuu ajan myötä grindaamiseksi joka puuduttaa. Ja musta GW on enemmänkin PvP peli eikä rope,mutta tietenkin PvE:ssä(=Player versus Enviroment) saa hienoja kamoja jne.. Ja kyllä GW:ssäkin on "upeita" kesteluja ja hienoja tapahtumia. On WoW:issakin hyviä puolia kuten: Eri rodut (GW:ssä vaan ihminen)(tosin GW 2 tulee 4 uutta rotua.),pelaajia näkee missä vaan (mutta grindaajia se varmaan vi**ttaa, kun toiset tappaa sen mitä itse tapat)Siinä on myös parempi liikkuvuus ja pystyy hyppimään. WoW:issa käytetään Warcraft kolmosen graffoja ja näinollen se on aika karua katseltavaa kun taas GW:ssä hianot ympäristöt.Ja iästä: "Kakaramaiset 12v lapset".Öööö..Täytyy myös huomata että GW:n ja WoW:in molempien pegi ikä-rajat on 12+ joten on aika turhaa winettää tästä koska he voivat pelata . Jos jostain syystä ei englantia osaa, niin(ainakin GW:ssä) saksalaiset voi valita saksan kielen niin varmasti ymmärtää(suomen kieleä ei tosin saa:/,muuta ainakin saksalaiset vähenis:D) Ja jos toisten osaamattomuus alkaa ärsyttää niin pyrkii ottamaan rauhallisesti (ja ehkä jopa auttaa) eikä raivoamaan kuin joku apina. Vaikka sanot että WoW:issa on kyse roolipelaamisesta, niin varmasti YLI 50% pelaajista grindaa hiki pippelissä koska wowiaika loppuu tai haluaa vaan levata.Monet mun tuntemat tyypit on lintsannut koulusta wowin takia. WoW on muuten maailman addiktoivin peli, eli sen pelaajat jäävät koukkuun helposti. On toki varmasti elämättömiä GW-friikkejäkin.Mutta muo ei tuo kuukausmaksu nii häiritse. WoWin tekijät sanoivat, että WoW tuli hyvissä ajoin markkinoille ja jos GW olisi tullut samaan aikaan peleillä olisi varmasti ollut kovempi kilpailu (tai näin olen kuullut(tosin varmaan aika epäluotettavalta lähteelä:P)). WoW ja GW on molemmat hyviä, itse suosin GW:tä, mutta jos aloittelijat päätyvät WoW:iin niin käykää ulkona kavereitten kanssa koska WoW addiktoi.
Noh tulihan pitkä juttu mutta siinä on perusteluni :P kiitos jos jaksoitte lukea.
(Sori kaikista kirjoitusvirheistä, toivottavasti muistin YhdYS sAnaT)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2008 @ 18:13
|