1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Palit GTX580

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi multimega 24.01.2013.

  1. Gereti

    Gereti Senior member

    Liittynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    8,356
    Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    Ei se haittaa,koska vuorokausi väliä,ja googlettamalla löysin tälläsen kuvan:

    [​IMG]

    Ja mielestäni tuossa on juuri tuo "Double Deck" dvi hommeli,

    Itse odottelen kuumeisesti kahta Xigmatec Battleaxe cooleria,pakko oli ottaa kaksi kun niin halpoja olivat :)
     
  2.  
  3. multimega

    multimega Regular member

    Liittynyt:
    03.02.2011
    Viestejä:
    398
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käyköhän tuo zalmanin jäähy sitten kun siinäkin on että suunniteltu refenssijäähdytetyille ja niissähän ei oo double deckkkiä. jimmsiltä kysyin että meneekö tuo twin turbo niin meinasivat että ei sovi. tämä video kuitenkin näyttää toista... http://www.youtube.com/watch?v=7c-nFujZQuM
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2013
  4. multimega

    multimega Regular member

    Liittynyt:
    03.02.2011
    Viestejä:
    398
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käsittääkseni tuo twin turbo sopii mun näyttikseen mitä muut on mieltä
     
  5. Gereti

    Gereti Senior member

    Liittynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    8,356
    Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    näin olen itsekkin saanut käsityksen kuvista,oli sitten tupla-dvi:llä,tai ilman,ja aina on olemassa dremel kopio,jos niikseen tulee modata,mutta suosittelen kyllä niihin uutta teräsarjaa...poweritoolin 40e kopio vehkeellä (3v takuu,siksi otin tuon) meni 2-3 laikkaa,että sain fujitsun kopasta 80mm ritilan mäkeen edestä,ja leikkasin vieläpä sitä ritilää,en puhdasta peltiä,...pelotti että milloni ne sirpaleet lentää otsaan törröttämään,kun nuo laikat ei mitään hääppöisiä ollut...,Sori pienestä OT:sta taas, :D
     

Jaa tämä sivu