1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Optional Media Update USB tikulta. Onnistuuko?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi BitLoop 22.01.2013.

  1. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä xboxilla ei ole mitään mahdollisuutta päästä nettiin ja mitä olen googletellut niin 360:sen pitäisi toistaa myös MP4 tiedostoja.

    Mutta minulla herjaa että lataa Optional Media Update livestä mutta sinnehän en pääse joten voiko tuota mitenkään usb tikulta asentaa? Niinkuin esimerkiksi uudet dashboardit yms voi lataamalla ne vain microsoftin sivuilta tikulle ja boottaamalla konsolin tikku sisässä.
     
    Viimeksi muokattu: 22.01.2013
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Kyllä voi. Voit asentaa päivitykset tikulta tai polttaa ne levylle.

    EDIT: Pikaisen vilkaisun jälkeen huomasin että tuo ei olekkaan mahdollista tuon päivityksen kanssa.
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2013
  4. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä sivulta sen päivityksen sitten oikein saisi ladattua? Kun joku kirjoitti muropaketissa näin:

    "Ymmärtääkseni tuo Optional Media Update on DRM -suojattu tiedosto, joten sitä ei voi ladata mistään muualta kuin Xbox Live palvelusta.

    Suojaus on asetettu siksi, koska Microsoft joutuu maksamaan lisenssimaksun jokaisesta Xbox -konsolista, joka lataa tuon päivityksen. Siksi sitä ei myöskään jaella automaatisesti Dashboard -päivitysten yhteydessä"
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2013
  5. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vastatkaa! :(
     
  6. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Viimeksi muokattu: 29.01.2013
  7. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, kiitti linkeistä :) Mutta tosiaan avi tiedostoja minulla boksi jo pyörittääkin moitteettomasti kun olen nuo päivitykset usb tikulla laittanut mutta MP4 tiedostoja varten tarvitsisi jonkun optional media updaten. Eli ei voi mitään hyvälaatuisia tehokkaasti pakattuja teräväpiirtovideoita katsella kun tuo codecci/tuki puuttuu.

    Ilmeisesti tuota ei ilman livepalvelua saa toimimaan mitenkään. Noh, voisi melkein myydä tämän vanhan xboxin jonka joskus kirpparilta ostin ja ostaa ihan uusi kaupasta kun on hinnatkin nykyään pudonnut mukavasti. Pääsee sitten leffojakin katselemaan :p

    edit: Nykyäänkin kyllä tulee paljon videoita boksilla katsottua mutta pitää tosiaan aina MP4 -> AVI convertterilla muunnella ja laatu huononee aina rankasti :/

    edit2: Nyt osui tuollainen silmään http://www.pavsofts.com/video-converter/first_use_welcome.php?pc=Pavtube+Video+Converter&affid= Eli tuolla ilmeisesti pitäisi pystyä HD videot pakkaamaan muuksi ilman että laatu kärsii ja silti xbox tunnistaisi ne. Pitääpä tuota yrittää seuraavaksi :)
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2013
  8. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Eli siis tuossa ei tulekkaan sitä xvid/divx koodekkia mukana? Muistin sitten väärin kun itsekkin aikoinani tuolta latasin kyseisen pätsin ja sillä lähti homma pelittämään. Tosin voipi olla että sillon itellä oli Live käytössä niin sain sen pätsin sitä kautta loppujen lopuksi.

    Tosiaan noi convertterit tahtoo olla semmoisia että laatu tippuu aika mukavasti ja turhan "työlästä" hommaa lähteä semmoisia converttaan.

    Ihan mielenkiinnosta kyselen että mikset saa laitettua xboxia nettiin? Onko sulla käytössä mokkula vai?
     
  9. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikun se on joskus bannattu livestä kun on modattu ja ilmeisesti menty pelailemaan nettiin tms.. Siksi joku sen varmaan myyntiin laittoikin kirpparille kun kerran muuten on täysin toimiva :D Halvalla sen sain ja ajattelin ensin että kun en nettipelejä konsoleilla pelaile että riittäisi minun tarpeisiini mutta nyt kun nuo divx yms jutut on tullut päivityksien yhteydessä niin nyt sitä sitten näköjään tarvitsisi.


    Niin ja juu kyllä siinä kai xvid/divx tms codecit tulee joilla nämä "normaalit" videot pyörii eli siis juuri nämä huonolaatuisemmat divx yms mitä on vuosia ollut olemassa. Kun tämä MP4 on näitä uusia formaatteja joilla saadaan HD laatua ja huomattavasti pienemmässä koossa kuin yleensä. Näin ainakin olen itse käsittänyt voin toki olla väärässäkin :)
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2013
  10. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Elikkäs ei sitten ihan metsään mennyt omat muistot tältä osaa. Sun on vaan etittävä sitten uutta boxia tilalle jos sitten lisää "ominaisuuksia" siihen haluat.
     

Jaa tämä sivu