1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus padfone 2 hommia.

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Anestic 15.01.2013.

  1. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjesta vaan!

    Nyt kävi näin, että jouduin ottamaan osaa Asuksen Testpilot-ohjelmaan. Käytännössä lähettävät mulle Padfone 2:n kuukaudeksi räpellettäväksi ja jos minulla on mitään häpyä, voin saada sen ihan ikiomaksi (jee!).

    Elikkä homman nimi on tämä: Jos jollakulla kiinnostaa ko. laite, tai jauhaa muuten vain ja varsinkin tingata tyhjää (olen tinkaaja suvusta), niin tänne vaan kommenttia. Tottakai puolustan laitetta henkeen ja vereen, sekä ummistan silmäni kaikilta ikävyyksiltä enkä varsinkaan kerro teille mitään.

    Jos jaksan, teen myös jotahi videoita tms. aiheesta, joita voi kattella sitten linkkien takaa ja ilmeillä tuskaisesti huonolle yritykselle.

    Ensimmäinen tinkausaloite:

    Padfone 2 on ehdottomasti paras puhelin ja tabletti joka on julkaistu vuonna 2012 tai sitä ennen. Tai sen jälkeen.

    UGH!
     
  2.  
  3. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämähän kerää suosiota arvaamatonta :D

    Nyt on päässyt koneeseen vähän sisälle ja hyvältä vaikuttaa! Vaikka hinta on vähän suolainen, niin selittyy se kyllä yhteisarvolla. Ajatuksia ja löpinää löytyy täältä:
     
  4. Kylanmies

    Kylanmies Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miltäs se akun kesto on vaikuttanut, kun eikös tuossa pitäisi olla semmonen igzo-näyttö?
     
  5. Kylanmies

    Kylanmies Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miltäs se akun kesto on vaikuttanut, kun eikös tuossa pitäisi olla semmonen igzo-näyttö?
     
  6. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Akunkesto vaikuttaa hyvältä. Helposti menee päivä peruskäytössä pelkällä puihelimella. Peruskäyttö minulla on n. 2h spotify, 2-4h verkkoselausta, ehkä 1h pelausta + sähköpostien luku/kirjotus noin kerran tunnissa. Eli loistavaa. Station vielä parantaa tuota huomattavasti.
     
  7. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Akunkesto vaikuttaa hyvältä. Helposti menee päivä peruskäytössä pelkällä puihelimella. Peruskäyttö minulla on n. 2h spotify, 2-4h verkkoselausta, ehkä 1h pelausta + sähköpostien luku/kirjotus noin kerran tunnissa. Eli loistavaa. Station vielä parantaa tuota huomattavasti.
     
  8. Hate029

    Hate029 Member

    Liittynyt:
    07.08.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    18
    Saisiko tästä vehkeestä toimivan ratkaisun miniläppärin tilalle kotio esim. microsoft wedgen avulla (halvempikin ratkaisu kävisi)? Olen suunnitellut siis pitäväni puhelimen päivät mukana ja tekeväni pieniä toimistohommia näppiksen avulla kotona, tablettina tietenkin. Kirjojen luku tietty myös tuon kautta. Ruudulla on kokoo sen verran, että se ei liene ongelma.

    Itseä koukuttaa sekin, että tuohon saa kalenteriin muistutuksena menot yms. jutut laitettua ja ne näkyvät niin tabletista kuin puhelimesta. Nyt kun erillinen tabletti ja puhelin niin tuntuu olevan merkinnät aina väärässä laitteessa.

    Mitenkäs se laitteen toiminta itsessään? Toimiiko ohjelmat hyvin ja pätkimättä? Entä onkohan asus tuomassa päivitykset ajallaan vai tuleeko niitä sitten ollenkaan. Näin tulevaisuuden kannalta.
     
  9. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä jos halulaa samanlaisen kirjotustuntuman, ku netbookilla, tarttee joko tähän näppiksen, tai sitten esim. Padfone1:n, johon saa näppistelakan. Oon laiska lukeen kirjoja, mutta uutisia on tullut paljon lueskeltua. Samoin käytän tablettia lyriikoiden ja nuottien lukemiseen, kätevää. Videoita noilla on mukava katsoa esim. bussissa, itsellä youtuben kanavat ja netflix kovassa käytössä. Näytöltä kun näkeekin jotakin valosammassakin.

    Kalenterit voi nykyään synkata, eli synkkaat googlen calenderin pilveen, niin näkyy myös erillisillä laitteilla + tietokoneella...

    Itse laite on State of the Art-meiningillä tehty, eli painii samassa sarjassa S3:n, iphone 5:n yms. kanssa. Ohjelmat toimii todella nopeasti, ei juuri ole nikotellut koko kuukauden aikana. Ainoa on tuo, kun laittaa telakkaan, niin joskus vaatii 2 yritystä. Asus on varmaan laitevalmistajista innokkain päivittäjä. Vähän väliä tulee uusia firmiksiä koneeseen...

    Kuvia ja ajatuksia löytyy täältä:
     
  10. Zimzin

    Zimzin Member

    Liittynyt:
    01.11.2009
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko puhelin/tablet vielä käytössä ja millaset on kuukauden testin tulokset? Onko ilmennyt lastentauteja/kulumista/bugeja yms?
    Itteä kiinnostais toi puhelin todella ja onko sulla millasta näppistä tohon tabletin kaa jos esim läppärinä käyttäis tota settiä.
     

Jaa tämä sivu