1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hankkimassa canal digitalia?

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi Pasi_1 09.01.2013.

  1. Pasi_1

    Pasi_1 Member

    Liittynyt:
    15.09.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen ajatellut ostavani canal digitalin mtv3 total paketilla ja siihen tallentava 500Gt digiboxi.
    Onko tuo boxi ihan toimiva laite satunnaiseen tallennkseen vai onko odotettavissa että tulee jotain ongelmaa. Onko vikaherkki laite? Boxilla tarkoitan tuota laitetta mitä tarjoavat cd:n sivuilla?

    Lisäkysymys. Minulla on Samsungin tv jossa on kolme eri viritintä eli löytyy myös sateliitti viritin. Tv:n mallia en nyt muista. No kuitenkin. Saako sillä tv:n sateliitti virittimellä näkymään kanavapaketin jos hankin canal digitalin CA-modulin kuten tämän http://www.gigantti.fi/product/tv-j...ketit/CAMCANALDIGCI/canal-digital-ca-moduuli.
    Lautasantennina olisi se mikä tulisi cd:n mkana.
     
    Viimeksi muokattu: 10.01.2013
  2.  
  3. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikea sanoa kun en käytä Canal Digitalin omia boxeja vaikka Canal Digital MTV3 Total paketti onkin.

    Tuolla jutellaan usein tämän tyyppisistä asioista eli Canal Digitalin omista boxeista.
    http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php/140-Satelliitti-TV-laitteet

    Täällä taas on paljon juttua muista boxeista joita käytetään Canal Digitalin yhteydessä.
    http://huoltovalikko.keskustelupalstat.com/index.php?forum/

    Canal Digitalin kanssa sateliitti puolella toimii tällä hetkellä vielä melkein mikä tahansa digiboxi joka vaan osaa purkaa conax salauksen. Myös HD-kanavat toimii jos boxi vain osaa HD:n. Canal Digitalille joutuu ilmoittamaan jonkin virallisen boxin sarjanumeron, mutta ei sillä numeron antamisella ole oikeasti mitään "muuta" virkaa.

    Itse aikoinana otin Canal Digitalilta ilmaisen boxin ja ostin ihan omat monimutkaisemman paremman boxin Canalia varten. Kannattaa hieman tutkia tätä asiaa ennen ostoa. Ainakin itse olen lähinnä kuullut että ne Canal Digitalin omat boxit eivät olisi kovin hyviä. Mutta kyllä kai niitä ihmisillä on käytössä.


    Mutta kaikki riippuu mitä haluaa ja tarvitsee eli mihin tyytyy.
     
    Viimeksi muokattu: 10.01.2013
  4. vinikka

    vinikka Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2008
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Korjauksena tuohon että Canalille ei tarvi mitään sarjanumeroa ilmottaa, näyttäähän tuo toimivan ja myös HD kanavat ja minulla ei ole ollut vuosiin käytössä canalin boxi. Enkä ole mitään sarjanumeroa ilmotellu.
     
  5. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvin todennäköisesti saat näkyviin Conax CAM:lla tuon Canal Digitalin tauluTV:ssä jossa on satelliitti viritin. Jos sen viritin on S-mallia niin vain SD-kanavat, HD-kanavat vaativat S2-virittimen.

    Canal Digital on juuri alkanut muuttaa kanaviaan Mpeg4:lle, myös SD:t, joka tarkoittaa että tarvitaan S2 viritin. Ensimmäiset kanavat vaihtuvat 26.2.2013.
     
    Viimeksi muokattu: 25.01.2013
  6. vinikka

    vinikka Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2008
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Ne on jo vaihtunu jo tosin vanhan lähetystekniikan kanavat pelaa rinnan jonku aikaa.
     

Jaa tämä sivu