1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Addiktio. Mitä on tehtävissä?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi 1pertti 22.12.2012.

  1. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Huomasin hetki sitten, että nimimerkkini yhteyteen oli ilmestynyt kuvaus "AfterDawn Addict". Minusta tuo on aika huolestuttavaa. Addiktio tarkoittaa käsittääkseni sairaalloista riippuvuutta jostakin haitallisesta aineesta tai yletöntä himoa johonkin. Kuten sanoin, tuollainen kuulostaa huolestuttavalta ja kun nyt itse olen tullut tietoiseksi tilanteesta, kyselen neuvoja, kuinka tästä edetä. Onko ainoa mahdollisuus poistaa AfterDowniin osoittavat kirjanmerkit ja muu selaushistoria ja päättää unohtaa koko sivusto, vai voiko tuollaisesta leimautumisesta päästä jotenkin muutenkin irti?
     
  2.  
  3. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Selvästikin huolestuttavaa tuollainen. Afterdawn on kyllä ehdottomasti paras kotimainen atk-aiheinen keskustelupalsta ja menee mielestäni heittämällä ohi mm. muroBBS:stä :))
     
  4. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Lainaus wikipediasta:
    Kyllä nyt olis syytä hakeutua hoitoon,sitä ennen kannattaa paiskata se kone ikkunasta pihalle ;)
     
  5. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Liittynyt:
    28.06.2007
    Viestejä:
    2,051
    Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Selvästi oot riippuvaiseksi tullut sivustosta. Itseäkin hieman hämmentää, kohta roikkunut täällä 6 vuotta, pitäisi varmaan koittaa hankkia jotakin muutakin elämään.. Mutta toisaalta, en usko että tämä on aivan niin paha juttu kuin nikotiini ja kofeiini addiktioni. Mutta tänne on päästävä lukemaan ja kirjottelemaan melkein päivittäin. Täällä on runsaasti houkutuksia, ja yhtenä pahimmista, olen havainnut että mulla menee vuosittain karmeat määrät rahaa tietokoneen ylläpitämiseen, niilläkin rahoilla olsin saanut huomattavasti enemmän esimerkiksi Pirkka olutta.
    Monesti tosin on olut ja AfterDown sekoittuneet ja nupista sormien kauuta on tullut suollettua ties mitä. Mutta onnekseni ainakin vielä kehtaan edes jotenkin täällä kirjoitella, huonomminkin kait asiat voisivat olla..

    Mutta tiedä sitten onko nyt sitten hyvä vai huono asia onnitella asiasta, itse olen seuraamassa noin 20 viestin jälkeen perässä :)
     
  6. Gereti

    Gereti Senior member

    Liittynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    8,356
    Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    itsellä on tämä viestin jälkeen 25viestiä,ja olen addicti,ei hyvä,ja tämä 2475 vaikuttavaa viestiä,ovat tulleet vajaassa 15kuukaudessa,ei hyvä,ei ollenkaan hyvä :)
     
    Viimeksi muokattu: 26.12.2012

Jaa tämä sivu