1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

1400e pelikone

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi rubEE 18.12.2012.

  1. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Aivan sama, ei kiinnostaa enää, tee mitä haluat.
    Mulla yrittäminen loppu tähän, kun auttamisesta (tai sen yrittämisestä) ei saa kun sontaa naamalle. Jos halutaan etsiä toisten virheitä ja hyökätä päälle, niin vaihdan maisemaa. Kiitos vaan niille kenelle apu oli multa tervetullutta, ja kehittäkää ihan mimmosia paketteja haluatte. Mä vaan en jaksa enää.
     
  2.  
  3. Negative81

    Negative81 Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2012
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep tollasessa laskuhumalassa tulee kirjotettua hiukan "äärimmilleen" meneviä kommentteja, mutta pointtinä kylläkin ettei 1400€ masiinaan laiteta 80€ emoa.. Se nyt on kuitenkin koko koneen perusta vuosiksi eteenpäin. Kattelisin ainakin jonkun mahdollisesti 3v takuulla olevan 200+€ lankun. Asus esmes ihan jees merkki näissä piireissä. Joku Sabertooth tai Maximus extreme tommoseen 1400+€ koneeseen ni kelpaa "päivitelläkki" myöhemmin.
     
  4. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ehkä sinulla on huono päivä tai jotain. Tottakai tämä foorumi tarvitsee sinun apua niinkuin meidän muidenkin.

    Pakettisi oli muuten hyvä, mutta minä laittaisin emon vaihtoon. Asian perustelin ja jokainen voi itse päättää, onko parempi emo kannattava ostos vai ei. Tietotekniikka kehittyy, komponenttien saatavuus vaihtelee ja hinnat muuttuvat päivittäin. Täydelliseksi ei kukaan voi tulla komponenttien suosittelussa.
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2012

Jaa tämä sivu