1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kumpi puhelin?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Heney 16.12.2012.

  1. Heney

    Heney Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2008
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin ens vuonna hankkia uuden puhelimen mut ei mitään hirmu kallista eikä isoa. Nyt täl hetkel mulla on Nokia 701 joka ei nyt oo vanha mut tekee vaan mieli vaihtaa. Vaihtoehtoja olis Samsung Galaxy S2 tai S3 mini. Toisessa on vähän isompi näyttö, pikkasen enemmän tehoa ja toisessa kiva sininen väri.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    SGS3 minin voi unohtaa koska SGS2 mallissa on nämä asiat paremmin:

    - Suurempi näyttö
    - Parempi kamera
    - Tehokkaampi suoritin
    - Full HD videkuvaus ( Minissä 720 pix)
    - 2x enemmän sisäistä muistia
    - Enemmän ram muistia
     
  4. Heney

    Heney Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2008
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mä aattelinkin. Toi sininen väri vaan on nii hieno. :) Se on melkein ainut syy. Mut onneks S2 saa kans uudemman androidin.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Juu mutta aina ei pidä katsellä pelkkää väriä. Jos puhelin on "raudaltaan" ja ominaisuuksiltaan parempi kuin toinen samanhintainen niin se kannattaa mieluummin ostaa,
     
  6. Heney

    Heney Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2008
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei tietenkää. Ehkä mä katoin liikaa tota väriä. Nyt pitäs vaan säästää pari kk ja ostaa semmonen. :)Nyt piti ostaa joululahjoja nii sinne ne rahat uppos.
     
  7. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä Galaxy s2:n käytössä. Juuri tilasin s3 minin (valkoisen). S2:n annan tyttärelle. Alkaahan tuo s2:n olemaan jo vanhahtava muotoilultaan verrattuna muihin tämänpäivän puhelinmalleihin. Rauta tosin vielä menettelee...Itsellä enimmäkseen peruskäytöä sähköpostit,puhelut,viestit ym... ja miniin päädyin itse. Samsungia on tullu nykyään ostettua kaikille perheenjäsenille kun itse tykkään tuosta androidista. Makuasioita sanoi koira kun persaustaan nuoli ;)
     

Jaa tämä sivu