AfterDawn logo

Paavi lähetti ensimmäisen tweettinsä

Valtteri Ahonen Valtteri Ahonen
6 kommenttia

Paavi Benedict XVI lähetti pienten vaikeuksien jälkeen ensimmäisen viestinsä Twitterissä. Paavin nimimerkki on @Pontifex.

Paavilla on tällä hetkellä lähes 800 000 englantia puhuvaa seuraajaa. Lisäksi hänen twiittejään käännetään muun muassa saksaksi ja arabiaksi. Jos kaikkien kielten seuraajat lasketaan yhteen, saadaan lukumääräksi jo yli miljoona.

Paavilla oli ensimmäisen tweetin lähetyksessä pieniä ongelmia, eikä kosketusnäytöllisen laitteen käyttö tahtonut oikein sujua. Pienellä avustuksella viesti saatiin kuitenkin lähtemään liikkeelle.

Uutista kirjoittaessa 3 tuntia vanhaa viestiä on jaettu jo 31 500 kertaa. Suosikointejakin on yli 10 000.

6 KOMMENTTIA

maugetus1/6

ja tällänenkö on todella uutisoinnin arvosta? huoh mitä roskaa

Pallero202/6

Miten Pontifex ei ollut muka jo varattu :D

aj843/6

Voipi olla että kun itse Paavi on jotain tunnusta/nimimerkkiä vailla niin se vapautuu kummasti.

Sefriol4/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aj84:

Voipi olla että kun itse Paavi on jotain tunnusta/nimimerkkiä vailla niin se vapautuu kummasti.

Vaikka pienen rahanipun avustuksella. Veikkaan, että joku luopuisi mieluusti twitter nikistään parilla sadalla eurolla.

xxwavx1125/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sefriol:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aj84:

Voipi olla että kun itse Paavi on jotain tunnusta/nimimerkkiä vailla niin se vapautuu kummasti.

Vaikka pienen rahanipun avustuksella. Veikkaan, että joku luopuisi mieluusti twitter nikistään parilla sadalla eurolla.

Itselleni tuli kyllä mieleen Illuminatin salamurhaajat.

aj846/6

Sekin kävi kieltämättä mielessä.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT