1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Milloin 42-47" 3D LED Smart TV kannattaisi ostaa?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Motherboard 09.12.2012.

  1. Negative81

    Negative81 Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2012
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. Motherboard

    Motherboard Member

    Liittynyt:
    06.12.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Smartti lähinnä sen vuoksi, että pääsee YLE Areenaan ja muihin vastaaviin palveluihin katsomaan sisältöä, jos on nauhoitus unohtunut tai muuten vaan kiinostaa. Netin selausta olen Smartilla kokeillut ja täytyy kyllä sanoa että mieluummin käy vaikka puhelimella. Eli tärkein tekijä minulle on tuo videosisältö. Plussana myös se, että voi jakaa kuvia puhelimesta TV:lle ja käyttää puhelinta kaukosäätimenä.

    3D:n kanssa olen ollut vähän kahden vaiheilla. Minulla ei ole vielä muuta 3D-sisältöä toistavaa paitsi tietokone, mutta jos joskus tulee hinku hankkia bluray 3D-soitin niin eipä tarvitse sitten voivotella kun ei tullut 3D:tä tukevaa telkkua ostettua.

    Tuossa nyt muutamalla lauseella, mihin ja kuinka paljon koen 3D:tä ja Smart TV:tä tarvitsevani.
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Jonkun muun merkkisen kuin Philipsin?
     
  5. Motherboard

    Motherboard Member

    Liittynyt:
    06.12.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En Philipsistä merkkinä muuten tiedä, mutta Gigantissa kokeilin yhden Philipsin Smart TV-puolta. Jos LG:n Smart TV on kömpelö niin Philipsiä luonnehtisin käyttökelvottomaksi. Kuvakkeita sai ladata sivua vaihdettaessa pahimmillaan viisi sekuntia. Ja kun erehtyi vaikka selaimen avaamaan niin voi sitä jumitusta. Ainakin tuossa mallissa oli ihan hirveä, en tosin tiedä paljonko mallien välillä on eroja.
     
  6. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuosta smartTV:stä sanon omat kokemukseni.

    Itsellä ei sellaista ole mutta olen käyttänyt kyllä.. Netflix ym apit toimii kohtuullisesti, mutta www selailu on täysin ala-arvoista.

    Sen sijaan itsellä on 3D bluray soitin (no tv ei ole 3D joten se menee siinä hukkaan) ja soittimestä löytyy www-selain sekä appeja kuten netflix, urho play, facebook, youtube ja taitaa myös yle areenakin löytyä. :)

    Tämä riittää itselle vaikka toisaalta 3D TV olisi hauska ominaisuus tulevaisuuden varalle..
     

Jaa tämä sivu