1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö peli/leffa käyttöön

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Juhac 05.12.2012.

  1. Juhac

    Juhac Member

    Liittynyt:
    04.02.2009
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli uuden koneen viereen pelaamiseen ja leffojen katseluun soveltuvaa näyttöä.

    Pidän tärkeänä grafiikkaa ja muutenkin kuvanlaatua, joten IPS paneeli olisi tähän tarkoitukseen varmasti soveltuvin?

    Toisaalta sanotaan, että mikäli koneessa tehot riittää, niin 120hz TN paneelilla pelit pyörisivät sulavammin kuin IPS:llä

    Kumpaan tässä nyt kallistuisi? Ostan kohta molemmat näytöt kun menee pää sekaisin tässä miettiessä

    E: hintarajaa ei ole, mielellään 27"
     
    Viimeksi muokattu: 05.12.2012
  2.  
  3. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Molemmissa on hyvät ja huonot puolet, jotka jo selkeästi sisäistät. 27" koossa saa hyviä 120 Hz että IPS paneeleita. Hinnat varmaan molemmissa luokissa 500-1000 euroa.

    23-24" valinta tuokin hintaa alaspäin noin puolella... Itsellä Dellin IPS ja ollut oikein tyytyväinen vaikka pelaankin 80% koneella olo ajasta on se myös tärkeä työväline. Ja arvostan kuvanlaatua kaikista eniten. Ehkä joskus tulevaisuudessa hankin myös 120 Hz näytön, eipä sitä voi vielä ennustaa.. :)

    Itse lähtisin sinuna liikkeelle sillä IPS näytöllä ja katsoisin riittääkö se omiin peli tarpeisiin kuten minulla.
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2012
  4. Negative81

    Negative81 Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2012
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten oon jo muutamaan postiin vastannu.. ehottomasti kannattaa tsekkaa mun omistama näyttö. 699€ näyttäs vieläkin olevan mut parempaa kuvanlaatua saa hakea.
     

Jaa tämä sivu