1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

systemastoresta tilaaminen

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi t--- 26.11.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Toniman92

    Toniman92 Regular member

    Liittynyt:
    08.11.2011
    Viestejä:
    2,060
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ainoa vaasalainen elektroniikkaan liittyvä nettimyyjä mikä mieleen tulee on Vaasan Elektroniikkakeskus Oy, ja ne ei myy mitään tietokone komponentteja...
     
  2.  
  3. PurinFIN

    PurinFIN Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2010
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mode edit IlmoPJ: Ei loukkauksia toisia kohtaan.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  4. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    1. Ostajalla on enemmän oikeuksia kuin myyjällä (erinäiset takuut, kuluttaja-asiamiehet jne)

    2. Muitakin kauppoja löytyy, mutta kauppoja valitessa on katsottava hintaa sekä saatavuutta, kampanjatarjouksia jne.

    3. Paska ei kehumalla parane, ja oletat varmaan että jos sulla on ollut huonoja kokemuksia niin päätös voidaan tehdä siltä pohjalta ? Eli siis hyviä kokemuksia ei keneltäkään muulta kuunnella ?

    Ja toisekseen, pikkusen asiallisemmin voi myös kirjoitella.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Asiallisuutta jatkossa. Jätetään muiden loukkaaminen ja solvaaminen pois, kuten jo aikaisemmin huomautin.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  6. Laezsa

    Laezsa Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään kokemusta siitä, että kuinka pitkään menee, jos tilaa kasattuna tietokoneen, omilla komponenteilla systemastoresta? Kaikki komponentit olisivat varastossa..
     
  7. uusavuton123

    uusavuton123 Member

    Liittynyt:
    14.11.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin 15.11 koneen, 16.11 saivat tiedon ja eilen 26.11 tuli viesti, että kone on jo kasausjonossa. Tällä viikolla lähtee kuulema postiin, jos ei ole muita ongelmia kasauslinjalla. :)

    Muutama tuote oli -saldolla. Kun kysyin, että kauan tuotteiden saapuminen varastoon heille, niin sanoivat, että tuotteet ovat jo heti saatavilla ja järjestelmässä on virhe.

    Editoin vähän fail kirjoittelua. Tuotteet mitkä oli miinuksella: Seagaten 3.5" 1TB ja Asuksen drw. Tällä hetkellä saldot näyttänee olevan oikein.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  8. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin toi kovalevy ja tuo dvd asema oli tullut eilen varastoon. tää ketju meni kyllä nyt niin sekavaks etten enää tiedä mikä viesti on kellekkin tarkoitettu. mutta minun asiani oli nyt vaan se että kuinka voi mennä niin kauan tulla osat koska itse olen tottunut aina paljon nopeampaan palveluun. ja jos nyt uuden koneen on tilannut niin kuka sitä jaksaa odotella seuraavan kuukauden että se tulee? en minä ainakaan..en todellakaan. mutta joo täytyy katsella jos noita osia vaihtaisi toisiin niin jos sitten saisi tulemaan vähän edes nopeammin.
     
  9. Drugtrain

    Drugtrain Member

    Liittynyt:
    31.10.2012
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Kaverini kanssa tilasimme hänelle peli/työkoneen, ja seuraavana päivänä laittoivat sähköpostia Samsungin SSD:stä. Oli loppu, joten vaihdettiin tilalle OCZn Agi3. Paketti oli 3pvässä perillä.

    Mikä vika Systemassa muka siis? Enemmän haukkuisin verkkokauppa.comia kun sielä on kaikki kalliimpaa, vajaat maksumahdollisuudet yms.
     
  10. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no minun mielestäni firmassa on silloin vikaa jos toimitusajat ovat jopa kuukauden luokkaa. ei minulle mistään ilmoitettu että eikö jotain tuotetta ole varastossa. vaan sain asiat sitten selville kun aloin itse kyselemään..juurikin tuo ssd oli loppu eivätkä edes tienneet koska tulee lisää mutta silti kukaan ei viitsinyt ilmoittaa asiasta.
     
  11. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Ota huomioon että usein tietokonefirmat on pieniä yritysmaailmaa ajatellen, mutta tilausmäärät voi ollakkin suuria. Varsinkin nyt joulun alla tilauskantaa voi ollakkin enemmän. Lisäksi systemastorella on tän hetken halvin kasaus, joten ei ihme että jonoa syntyy.
     
  12. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no onneksi en tuohon ottanut kasausta vaikka en ole ikinä konetta kasannutkaan..muutenhan se olisi tullut ensi kesäksi..ja mielestäni jos firma on ollut monta vuotta toiminnassa niin kyllä silloin pitäisi pikkuisen osata varautua esim tähän tulevaan jouluun.
     
  13. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Se on helppo kuluttajan sanoa, yrittäjän vaikeampi toteuttaa.
     
  14. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei siinä ole mielestäni mitään vaikeutta toteuttaa.pitää silloin vähän enemmän osia varastossa kun tietää että tavaraa menee enemmän.
     
  15. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuo toimitusaika vain ei mahdu mun järkeen. veljet on tilannu musiikki vehkeitä saksasta asti ja sieltä tulee noin 2 viikossa tai jopa alle..ja omasta maasta kun tilaa niin osia ei saa välttämättä edes kuukauden sisällä niin kyllä jossain sillon on mätää ja pahasti.
     
  16. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Käytetään edit nappia ("Muokkaa viestiä") ja tehdään lisäys, kun oma viesti on viimeisenä.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  17. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Ehkä hei pikkusen eri asia joku suomen pikkufirma, kuin saksan ulkomaille myyvä ? Nyt järki käteen, kyllä jokaiselle on tullut selväks ettet ole tyytyväinen. Jos liikaa kismittää, peru tilaukses ja tilaa muualta. Simple as that.

    *edit*
    Ja mitä purnaukseesi tulee, se on todellakin yrittäjälle hankala valmistautua ruuhka-aikaan. Meinaatko että jokaisella yrittäjällä on resursseja ylläpitää realliaikaista varastosaldoa netissä, sekä rahaa palkata työntekijöitä liukuhihnalta ? Se ei todellakaan ole helppoa, usko pois.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  18. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no ei sitten ei kannata mitään firmaa jos pitääkkään jos ei todellakaan ole resursseja kunnolliseen firman pyörittämiseen.
     
  19. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Suosittelen,että rupeat itse alan yrittäjäksi,niin näet mitä se firman pyörittäminen sitten todellisuudessa on.

    Jos tämä on tälläistä yhden käyttäjän valitusta koko ketju,niin seuraavaksi menee lukkoon.

    Käyttäjä t--- Sinulla on vapaus valita mistä liikkeestä tavarasi tilaat,niitä löytyy muitakin kun kyseinen SystemaStore.

    Tee tilaus esim:

    Mikromajasta
    Jimms Pc storesta.
    Verkkokauppa.comista

    Varmaankin lopputulos voi olla samanlainen,kun kaikki tilaajat haluavat tavaransa
    samaan aikaan.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  20. t---

    t--- Member

    Liittynyt:
    10.11.2012
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ai minäki tässä olen vaan koko ajan valittanut? koitappa lukea ensiksi koko juttu läpi ja sitten vasta tulla sönkkäämään tänne.minä en ole ottanut keskusteluun edes kantaa kuin aina välillä ja minäkö tässä vain valitan? ja kyllä niitä muitakin ihmisiä aika todennäköisesti on,joilla on kyseisestä paikasta huonoja kokemuksia. ja vaikka olen mistälie persreiästä tavaraa tilannut ei palvelu ole koskaan ollut yhtä huonoa..se on vaan mun mielipide eikä mun turpaa saa kukaan tukittua.pitäkää nörtit sivustonne!

    mielestäni tällä maapallolla saa kertoa mielipiteensä oli kyse sitten vaikka presidentistä.

    jos tämä kaikki teidän mielestänne hyvää palvelua niin ette te tiekäkkään sitte kyllä hyvästä palvelusta hölkäsen pöläystä.

    ja miksi käyttäjälle drugtrain oli ilmoitettu heti että ssd loppu mutta minulle ei ilmoitettu edes viikonpäästä tilauksesta vaan sitten vasta kun itse aloin kyselään asiasta niin kerrottin että tulopäivää ei ole tiedossa= kannattaa vaihtaa johonkin muuhun. miksen minä saanut tätä tietoa heti niinkuin muut näyttää saavan? ja nyt ei tarvitse kenenkään kirjoittaa että eivät ole varmaan kiireiltään kerennyt..ei se nyt kovin kauan aikaa vie yksi sähköposti laittaa.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2012
  21. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Hommat ei aina skulaa, sen olen tässä vaiheessa jo oppinut. Kaikkia asiakkaita ei millään voi miellyttää ja aina tulee tehtyä virheitä, esim. unohdetaan kertoa pidentyneestä toimitusajasta. Eikä tässä ole tarkoitus mitään firmaa puolustaa tai kehua, mutta noin hommat menee valitettavasti joka lafkassa. Täydellistä kauppaan en ole vielä löytänyt, mutta lähes kaikki nettitilaukset ovat tähän mennessä onnistuneet omalla kohdalla hyvin.

    Edelleen kysymys kuuluu millainen toimitusaika tuotteille on luvattu ja toisaalta miksei kauppaa voisi vaihtaa, jos noin korpeaa? :)
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu