1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

64---------)32

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi xataja 11.11.2012.

  1. xataja

    xataja Member

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    mulla on uusi läppis Win7 64bit.

    Käytössä Wlan.

    Näyttää siltä,että mitkään päivitykset eivät auta,vaan jopa ilmaiset flash-pelit eivät jaksa rullata.

    Olen kuullut,että tämän 64-bittisyyden voi muuttaa 32-bit....miten se tapahtuu ja auttaako yhtään?
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei se vaihto hyödytä yhtään siihen tökkimiseen, kerroppa mikä läppäri sulla on ja ootko myös putsannu pölyt koneesta ja näyttiksen ajurit on kunnossa.
     
  4. xataja

    xataja Member

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve,

    kone on Asus X53U AMD Brazos Dual Core E450 1.65GHz muistia 4gb...jatketaan..äsken kone kaatui,bluescreen.

    Ja vielä pakasta vedetty masiina.

    Jos sinullakin on Asus niin ilmoittaako kone,että virta on vähissä vai sammahtaako suoraan?
     
  5. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos se kone on juuri vedetty pakasta niin vie se sinne liikkeeseen takaisin ennenkuin rupeet itse sille mitään tekemään, ei ole normaalia että juuri käyttöön otettu kannettava ilman mitään omaa koheltamista rupee vetämään bluescreenejä. Akun loppuminen ei aiheuta bluescreenejä ja kyllä se ilmoittaa akun loppumisen ennenkuin kuin sammuu.
     
  6. xataja

    xataja Member

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset!

    taidan viedä koneen liikkeeseen.
     
  7. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Kiintolevyt voivat noista olla uutena rikki. Parista tutun läppäristä on ollut ainakin mitä itse olen diagnosoinut, eli käytännössä smart-lokit vaan lukenut smartmontoolsilla tai crystaldiskinfolla.

    Toinen mikä tuosta paistoi silmään oli flash-pelien takkuilu. Tuntuu olevan jokaisessa koneessa (mukaanlukien oma pöytäkoneeni) nykyään flashin yksi ominaisuus. Siitä löytyy ihan aD:ltä uutinenkin jossa kerrotaan myös ohjeet miten ongelma mahdollisesti korjataan:
    http://fin.afterdawn.com/uutiset/ar...er_ei_toimi_firefoxissa_nain_korjaat_ongelman

    Tuolta varsinkin tuo protectedmode=0 kikka auttaa yleensä aina.

    Bluescreen taas voi johtua ihan mistä vain, mutta jos on todellakin uusi kone etkä ole kerinnyt mitään omia ohjelmia siihen asentamaan, niin liikkeeseen vaan takaisin koneen kanssa. Mikäli sinne on kuitenkin jotain softia jo asennettu, niin vika voi olla myös niissä, jolloin liike voi turhasta käynnistä takuussa jopa jotain veloittaa.
     
  8. xataja

    xataja Member

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset tästä!
    Ruvetaan toimiin.

    Ajatuskupla:Voi,kunpa Facebookin lähtisi rullaamaan sosiaalisine peleineen tämän myötä.(olisi tuo parempi osapuolikin tyytyväinen)
     
  9. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73

Jaa tämä sivu