Battlefield 3 ongelmat/keskustelu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Rikama 27.07.2011.

1. CSSnaap

CSSnaap Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse löysin toisen keinon myös. Hakuun kirjottamalla cmd ja sitä painamalla oikealla napilla ja "Suorita järjestelmän valvojana". Sitten kenttään kirjoitetaan komento: "bcdedit/set increaseuserva 2500". Tämän jälkeen itsellä ei ole jäätynyt peli kertaakaan.

2.  
  3. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla lukee specsit tos alapuolel ja olis semmonen ongelma et jos laitan ultra graffat ja tietenkin 1920x1080 resot niin fps on sellanen 15-30 millä ei pysty millään pelaan... Uskoisin että tällä koneella pitäis paremmin toimia ku puolvuotta vanha ja makso sellaset 1300e ?? High graffoil fps on keskimäärin siin 45-50 luokkaa mutta aina siinä 35-70 välis. Eli mikä olisi ongelmana ? Kiitos vastanneille!

Viimeksi muokattu: 17.01.2012
  4. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näyttiksessä ei ole tarpeeks potkua yksinkertaisesti, elikkä jos haluut pelata ultrat päällä ja fullhd resoilla niin tehokkaampaa korttia koneeseen.

5. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta uskoisi silti riittävän kun 2x GTX 460 768bit SC (viä ite kellotettu lisää) on yhtä hyvä kuin 1x GTX 580.

6. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei se peli toimi gtx580 sli konffillakaan hirveillä fps.

7. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No testien mukaan 40-50fps ultrilla

8. ric_91

ric_91 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tässäkin asetuksina "vain" high @1080p et kyllä tuo peli paljon vaatii se on selvä.
    Kannattaa ehkä modata asetuksia niin, ettei ole kokonaan ultra asetuksilla.

9. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin siis gtx580sli konffeilla jatkuva fps.

10. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Piti vielä kysyä, että aina kun menen servuun tulee tollane Violation (IGNORING QUERIES) #9006 joku pB ongelma.

11. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos se peli toimii niin onko siitä haittaa. Itteeni kiinnostas et millä sen yksinpelin saa toimimaan kun ois sitäkin kiva pelailla.

12. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta kun peli ei toimikkaan heti kun menen servuun noin pari minuuttia heittää pihalle tuollaisen ongelman kanssa!

13. ric_91

ric_91 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Koitas päivittää PunkBuster.

14. haukimies

haukimies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeiltu on jo

15. Eikeksi

Eikeksi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin eli oma ongelmani ei välttämättä täysin suoraan kuulu tähän ketjuun mutta laitan silti.

Rupeaa oikeasti vituttamaan aivan saatanasti kun netti ja peli kaatuu. Sain korjattua aikaisemman ongelmani eli sen kun peli kaatui juuri ennen tilastoja. Poistin koneeltani vain gamer osd ja erään toisen ohjelman ja tämä ongelma poistui. (Kuulostaa toki jonneilulta, mutta erittäin ärsyttävää pidemmän päälle.)

Vaikuttaako tähän netin/pelin epävakauteen esim. tämä minun telewell ea510 v3c boxini? Käytän nettiäni 4 portista joka ei ole natin takana. Boxi taitaa olla siltaavassa tilassa. Boxi on menty päivittämään ja kaikkien asetusten pitäisi olla kohdillaan, sen varmisti kaverini joka on ict alan käynyt ja ymmärtää enemmän näistä härpäkkeistä kuin minä. Lisäksi olen laittanut verkkokortin asetuksista siten, että se ei mene lepotilaan joten siitäkään tämä kaatuili ei voi johtua.

Onko siis mahdollista, että tuo boxi tai verkkokortti on kuitenkin paskana? Aina kun peli ja netti kaatuvat niin internet valo ei pala boxissa ja battlelog tarjoaa joko "your connection to the server timed out" tämä yleisin, tai sitten harvemmin "you were disconnected from ea online" (en ole varma oliko sanasta sanaan näin tämä jälkimmäinen).

Vai onko sellainenki mahdollisuus vielä, että ongelmani on soneran päässä/ linjoissa? Olen huomannut myöskin, että useimmiten kaatuilu lisääntyy jos veljeni pelaa ps3 samaan aikaan wlanin kautta pelejä (taitaa tulla liikaa kuormaa boxiin). Yleensä normi käytössä netti ei kaadu kuten nettiä selatessa, se ilmenee pääosin juurikin pelatessa. Windows palomuurini on kytketty pois päältä joten sekään ei voi ahdistaa tässä. Olen yrittänyt etsiä syytä ongelmaani jo 2viikkoa, mutta en vain löydä ja tiedä. Toivottavasti joku atk valveutunut henkilö voisi vielä yrittää auttaa minua (ennenkuin tarvitsee soittaa soneralle ja maksaa itsensä kipeäksi).

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

Edit. Mikäli ilmenee, että boxini on susi malli mestareiden mielestä, niin siinä pitäisi olla vielä vajaa vuosi takuuta mikäli niissä on se 2v luvattu. Voin siis käydä mahdollisesti palauttamassa ja saada ne 80e paikallisesta liikkeestä ja ostaa vaikka netistä uuden mikä sitten olisi oikeasti hyvä.

Viimeksi muokattu: 18.01.2012
  16. JP24

JP24 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paljon sun nettis antaa? Ja itsellä tulee joskus, mutta tosi harvoin niin että netti katkeaa tällöin boxi on vain kaatunut jostain syystä: ylikuumentuminen jne. Se tuskin on sonerasta kiinni ellei niillä ole sitten yhteyksissä jotain häikkää. Uskon ongelman piilevän boxissa, sillä itselläkin hajosi yksi boxi jostain tuntemattomasta syystä (kaikki pelit lagasi ja en pystynyt pelaamaan koska aina lensin pihalle) Jos on mahdollista niin testaa jollain toisella boxilla.

Ps. Itselläkin oli telewellin boxi testauksessa niin se jollain tavalla rajoitti minun 8megasta nettiä eli antoi vain 5m kun taas oma boxi antoi täydet(Speedstream)

17. Vil1

Vil1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    Sanoisin että adsl boksi vaihtoon. Mulla teki samat temput pari kuukautta sitten. Operaattrorin puolelta tehtiin kaikki mahdollinen tuloksetta. Buffalon purkki tilalle ja pelaa kuten pitääkin. Noita tw:n bokseja on mun tuttavapiiristä hajonnut käsittämätön määrä juuri tuolla tavalla, eli katkoo yhteyttä eikä jaksa välttämättä nousta linjalle.

18. Eikeksi

Eikeksi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli netti on 8/1. Speedtestin tein eilen ja lataus oli n. 6 ja lähetys teho 0,7. Nyt jo pariin kertaan jökännyt tänäänkin, tuo boxi tuntuu kylläkin melko kuumalta kun kokeilin juuri.

Alkanut vahvasti juurikin vaikuttamaan että tuolla telewellillä voisi heittää sorsaa jos sitäkään edes tehdä. Olisiko mitään hyviä malli ehdotuksia (linkkiä). Mieluusti sellaisia, jotka ovat omakohtaisesti käytettynä toimineet kuin unelma. JP24 mikä sinulla on käytössä? Entäs Vil1 kun mainitsit buffalon, voitko kertoa tarkemmin?

Oli aikaisemminkin joku telewell ennen tätä ja ei tuntunut sekään toimivan oikein sitten miteenkään....

Viimeksi muokattu: 18.01.2012
  19. Vil1

Vil1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämän laitoin itselle telewellin tilalle. Ei ehkä helpoin laite ottaa käyttöön mutta tehokas ja erittäin luotettava kun saat raksuttamaan. Ei moitittavaa minulla. Toki on muitakin hyviä ja aina ratkaisee se, mihin tarkoitukseen laitetta käytät ja mitä ominaisuuksia vaadit.
    www.jimms.fi/tuote/WBMR-HP-G300H-EU

20. JP24

JP24 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on speedstreamin (siemens) moduuli joka on vanha mutta toimiva. Erikseen olen ostanut siihen langattoman reittimen jossa on 300m kantamaa. Mutta nykyboxeista suosittelen varmaan buffaloa, koska Tewelellit on aika helppoja hajoomaan

21. JoJo89

JoJo89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep,täälläki ongelmia ollu ton telewellin kaa.Netti katkeilee eikä meinaa nousta takaisin langoille,nyt ei ole kumma kyllä pariin kuukauteen sitä tehnyt.

Jaa tämä sivu