1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S2

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nikotiko 20.05.2011.

  1. Prolehma

    Prolehma Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    215
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kuten arvostelussa mainitsin, se on ärsyttävän löysää materiaalia mutta ei haittaa koska en juuti puhelinta availe ja käytössä suojakotelo. Lähinnä tuntuu että kun sen avaa nii voi helposti mennä rikki ei siinä muuta haittaa ole. Taipuusaahan se on joten ei varmasti mene ni helpolla rikki. Kuitenki tämä on selvästi paras puhelin mitä olen koskaan omistanut.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itse omistan SGS3 mallin ja sen takakansi on aika ohut. Se myös hieman natisee mutta kunhan pitää akun paikallaan niin ei valittamista.
     
  4. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjens, mikäköhän tässä S 2 on kun puhelin sammuu itekseen yöllä? Joskus jopa taskussa, en huomannut mitään virransäästöasetuksissa että olis joku horrostila olemassa. On mennyt meinaan pari herätystä ohi :D
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Onko laitteen akussa riittävästi virtaa? Entä onko puhelin ajantasalla?
     
  6. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllä virtaa piisaa, päivityksistä muuten en tiedä... Torvi on tosiaan vajaa viikon vanha että kai ne tehtaalla on jo pahimmat päivitykset saanu laitettua. Pistin oman ketjun kun huomasin että sampoille oli alueensa.
     
  7. Sandecker

    Sandecker Member

    Liittynyt:
    03.03.2010
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitenkäs tuon SGS2:en liittäminen tietokoneeseen? Onko helppoa siirtää musiikkia ja kuvia suuntaan ja toiseen?
     
  8. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimii massamuistina, menee ihan hiirellä vetelemällä eli ei tarvi mitään softaa siihen touhuun. Helpoksi tehty.
     
  9. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    ei toimi massamuistina oletuksena stock romilla, toimii mtp tilassa tiedostonsiirron kannalta sillä ei ole väliä jos on windows eikä mac.
     
  10. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asetukset -> Lisää -> USB-apuohjelmat -> Yhdistä tallennuslaite tietokoneeseen.
     
  11. hympe

    hympe Member

    Liittynyt:
    04.10.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voisihan tuo yhdistäminen käydä näppärämminkin... vaikka nii että kun puhelin kytketään usb:llä tietokoneeseen nii voisi kysyä haluaako massamuistitilaan
    joku nokialainen taisi näin tehdäkkin ammoin...

    olen käyttänyt tätä laitetta lähes 2 vuotta ja olen edelleen tyytyväinen :)
    nyttemmin alkaa tuntua että akku kuluu melko nopeasti... onko samoja havaintoja?
    tilasin kiinanpojilta dealextremestä kokeeksi akun (saa nähä millon tulee, mitä kestää)
     
  12. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    cyanogen mod romeissa on tuo ominaisuus että kysyy haluaako jakaa puhelimen tallennustilan koneen kanssa sen jälkeen kun on kytkenyt usbin.

    mitä akkuun tulee niin olen kuullut että söisi nykyään vähän nopeammin(uudempi android), voi tietty johtua myös siitä että akku on mennyt huonoon happeen jos laite tosiaan jo lähentelee 2v ikää.
     
  13. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hetkinen, mun S2 kun tuuppaa PC kiinni niin ei tarvi kuin siirtää tiedostot suoraan puolin sun toisin, eli näkyy ulkoisena asemana ilman mitään kikkailuja tai säätöjä.

    Olikos tähän torveen tulossa lähiaikoina uusi ohjelmistopäivitys? Alkaa sapettaa tällanen kiva bugi joka sammuttaa puhelimen välillä (oma ketju tälle)
     
  14. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäs on sun Android versio? Piakkoin pitäis tulla JB, ICS on ollut jo saatavilla jonkin aikaa.

    ICS:llä ei ainakaan toimi massamuistitila automaattisesti, joten oletan että olet yhtä Gingerbread-versiossa.

    Voitko antaa linkin tuohon keskusteluun?
     
  15. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Android versio on 4.0.4 eli vissiin JellyBeania tulossa lähiaikoina, selviän kyllä siihen asti ellei tilanne pahene.

    Ja ketju tuolla sammumiselle on "Samsung Galaxy S 2 sammuu itekseen" Samsung ketjun alla.
     
  16. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pikakorjauksena itse kokeilisin tehdasasetuksiin palauttamista. Jos se ei auta niin sitten kai pitää odotella sitä päivitystä.

    Jos ei päivityskään sitten auta niin huoltoon vaan.
     
  17. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tuolla pojat ehdottivat "hard resettiä" jonka jo tein, mutta on sammunut pari kertaa sen jälkeen. Ehkä kuitenkin harvemmin. Tosiaan jollei tuo päivitys auta niin huoltoon lähtee, joku maanantai erä liikkeellä kun muillakin tuntuu olevan samoja oireita.
     
  18. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli muuten mieleen semmonen juttu, että saattaa olla myös akussa vika.

    Katsoppas onko akun kosketuspinnoissa jotain roskia.
     
  19. nudedude

    nudedude Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ahaa, okei. näin teen, kiitti vinkistä. Mutta aika monella olisi roskia just oikeissa kohdissa että on diagnosoitu "sleep of death"iksi. Mutta hyvä pointti jos virran saanti häiriintyy.
     
  20. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen tästä kuullut vastaavasta ongelmasta aiemminkin kyllä, mutta jos kyse on sleep of deathista, silloin vika on tietty ohjelmistossa.
     
  21. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    jep sitä mieltä minäkin että olisi ohjelmisto bugi, mutta se ei ole niin yksinkertaista.
    itse olen käyttänyt customeiden buildeja missä porukka on valitellut SOD:ia, mutta oma luuri ei ole kertaakaan kärsinyt tuosta ongelmasta, mikä taas viittaa huonoon rautaan jossain luureissa.

    e: niin ja piti vielä lisätä että nyt kuitenkin puhutaan samsungin stock 4.0.4 romista, ja tätä ongelmaa ei tosiaankaan esiinny kaikilla kyseisen luurin ostaneilla joten ohjelmisto vika sinällään on todella epätodennäköinen, joskin mahdollinen.
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2013

Jaa tämä sivu