1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S2

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nikotiko 20.05.2011.

  1. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kukaan vielä päässyt käsiksi kyseisen luuriin? Olen harkinnut sen ostamista Nokian E7:n sijaan, koska sen saa samalla hinnalla Saunalahdelta.

    Onko se muovisen rakenteen takia lelun tuntuinen ja natiseeko? Ja hajoaakohan suuri näyttö tiputuksesta heti...?

    (Tiedän, olisin voinut mennä liikkeeseen kokeilemaan, mutta en ole ehtinyt, joten laitoin viestiä tänne)
     
    Viimeksi muokattu: 20.05.2011
  2.  
  3. Fiili

    Fiili Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2002
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samsung Galaxy S 2 itsellä, ja aivan erinomainen luuri kyseessä. DNA:lta kytkynä ostettuna ilman SIM-lukitusta 471,84 €, joten ei paha hinta. Saa vielä korotonta maksuaikaa 24kk eli 19,66 €/kk. Mukana hinnassa on siis tuo 0,66 €/kk kytkyliittymä, jota ei tarvitse käyttää.


    Vaikka kotelo on muovia, se on jämäkän oloinen, eikä natise. Muutenkin parantunut aiemmasta mallista. Ja on se puhelin ohut!

    Muuten kuvanlaatu on aivan uskomaton kännykäksi. muropaketti.com:in http://plaza.fi/muropaketti/taskumu...ja-jarjettoman-nopea-taskumuron-ensitunnelmat kuvat eivät anna todellista kuvaa kuvanlaadusta (korkeintaan se ylin kuva), se on nähtävä itse. Ja 4,3":n kuvaruutu on iso.

    Muutenkin käyttö on todella jouheaa nopeimman kännykkätuplaydinprossan kanssa. Kameran kuvien ja HD-videokuvan laatu myös yllätti positiivisesti.

    Ennen raivostuttava tekstarien kirjoittaminen sujuu leikiten virtuaalinäppäimillä ja vaikka näppäimet ruudulla ovat kohtuu pienet +190 cm:n ukon nakkisormiin, niin jostain syystä ei tule oikeastaan lainkaan virhepainalluksia, uskomatonta sekin!

    Tuota lattialle tiputtamista en ole vielä kokeillut;)

    Ainut ongelma on saada sopiva autoteline ja kotelo tuolle.

    Itse en luuria vaihtaisi.
     
    Viimeksi muokattu: 26.05.2011
  4. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei. Kiitos vastauksesta!

    Joo itsellä on tällä hetkellä käytössä Nokia 5800 XpressMusic ja se virtuaalinäppäimistö raastaa hermoja niin suunnattomasti! Kaikki näppäimet on toisissaan kiinni ja painan aina väkisinkin väärää näppäintä poikkeuksetta.

    [​IMG]

    Tuli vähän huono vaikutelma tästä, jos vaikka sattuu itselläkin putoamaan, eikä sitä rahaa todellakaan ole liikaa.

    Hajoshan mullakin tosta 5800 näyttö mystisesti, jouduin kuitenkin maksamaan itse korjauksen, 105€.

    Ohops! Halvempi kuin Saunalahdella! Saunalahdella se on 528€. Pitääpä harkita sitä sitten!

    Oletkos muuten kuunnellut musiikkia sillä? Luin erästä arvostelua ja kuulokkeilla äänenlaatu ei ole ilmeisestikään paras mahdollinen.
     
    Viimeksi muokattu: 26.05.2011
  5. Sailpet

    Sailpet Member

    Liittynyt:
    03.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voittaa ainakin mennen tullen omien kokemuksien perusteella Nokian C5-00 ja muutkin Nokian soittimet mitä tähän mennessä kuunnellut. (Viikon Galaxy S 2:n omistaneena)
     
  6. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hienoa! Miltäs se akunkesto on näyttäny ?
     
  7. yksyks2

    yksyks2 Guest

    ot:millä otit screen shotin?
     
  8. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Best Screen Snap -ohjelmalla jonka saa Ovi Kaupasta.
     
    Viimeksi muokattu: 30.05.2011
  9. Sailpet

    Sailpet Member

    Liittynyt:
    03.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eihän akku pitkään jaksa tollaisella näytöllä ja 1,2 GHz tuplaydin prossulla. Normi käytössä mulla n.2-3 päivää. Se on silloin n.5-10 puhelua per päivä, pari surffailua ja pari mailia per päivä. Videon kattominen tiputtaa heti ajan puoleen. Periaatteessa olen ladannu kerran päivässä, muttei ei ole kuitenkaan virta loppunut kesken päivää. Uusimmassa MikroBitissä taitaa olla testissä ja siinä on akkukestokin tietääkseni mitattu. En ole vielä ehtinyt lukemaan.
     
  10. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mikrobitin akkutestissä Galaxy S2 oli toinen (iPhone 4 voitti). Tosin kuvaajatekstin perusteella testattiin vain YouTube-videon toistoilla tuota akun kestoa.
     
  11. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh jos se sitten kestäis mun käyttöä, kun tekstailen ja surffailen netissä lukkaria vahtaamassa. Pystyyköhän Nokia DC-11 laturilla latailemaan tota, kun siinä laturissa on 1500mAh akku ja SGS2:ssa on 1650mAh... Että pitäiskö ostaa vara-akku vai raahata laturia sitte jos haluaa koulus joskus jotain ihmeellisempääkin tehdä. Luin vaan et nettiselausta kestää 4 tuntia ja mullahan on useimmiten nää koulupäivät 8 tuntia, et jos se ei sitäkään kestä (ei kyllä N97 minikään kestäny), ni harmin paikka. Pitää olla laturi sitte erikseen.
     
    Viimeksi muokattu: 02.06.2011
  12. Fiili

    Fiili Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2002
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo pärjäsi toiseksi parhaiten testissä, mutta kyllä se akkua syö. Olen itse laittanut kaiken turhan päältä ja nyt kuluu normikäytössä vähemmän, mutta kyllä navigointi, nettiselaus, videoiden katselu ym. raskaat kuluttaa sitä virtaa. Saakohan tuohon nyt tai tulevaisuudessa tehokkaampia akkuja, siis sen vakioakun tilalle, ei mitään puhelimen kokoisia ulkoisia akkuja? No onhan tuo micro-usb-laturi ja autolaturi navigointiin ja videosessioihin:)

    Ja mielestäni kuulokkeilla musiikki kuuluu ihan hyvin. Alkuun oli ongelmia äänen kuulumisessa kun olin jättänyt mikrofoniliittimen liian ylös, se kun pitää painaa kohtuu voimakkaasti pohjaan.
     
  13. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Se akkutesti oli väärä. LG Optimus 2X akku pesee Samsungin... Brittilehden testissä....
     
    Viimeksi muokattu: 02.06.2011
  14. Tnoi

    Tnoi Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jätkä on täällä jotai puol vuotta arponu että minkä luurin ostat. Sitte just ku oot melkein päättänyt että minkä valitset niin muutatkin mieles. :D No ei kai siinä..
     
  15. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On teilläki kysymykset :D Kiinnostuin tosta SGS2:sta vaikka olin jo päättäny ostaa sen toisen. Ja toihan vasta julkastiin ni ei kai siinä oo mitään ongelmaa? Enkä oo puolta vuotta sitä miettiny.

    Ostelen omilla rahoilla eikä Saunalahti suostunu siihen puhelimenvaihtorumbaan.
     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2011
  16. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En löydä. Olenko sokea?
     
  17. yksyks2

    yksyks2 Guest

    gigantissa 499e.
     
  18. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On tainnu olla niin paljo menekkiä et ne on poistanu sen sieltä.
     
  19. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Köyhänä ajattelin kytkyllä :)
     
  20. yksyks2

    yksyks2 Guest

    dna:lta kytkyllä alle 500
     
  21. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mainittu jo muutama viesti sitten.
     

Jaa tämä sivu