1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä pelin kuvaus ohjelma.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi naksu007 22.03.2011.

  1. naksu007

    naksu007 Member

    Liittynyt:
    10.03.2011
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Mun reso on 1280X1024.
     
  2.  
  3. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    No, joillekin riittää 30 fps ja toisille ei mikään :)
    Itsellä average pyörii vanillassa siinä 60:n paikkeilla kaikki tapissa paitsi AA(4x) ja HBAO (off), mutta silti tuntuu, että jos fps laskee alle 60:n niin hiirituntuma muuttuu tahmaiseksi. Sitä pahempi mitä alemmas mennään ja 30fps on varmaankin jo todella tahmeaa...
     
    Viimeksi muokattu: 25.03.2011
  4. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ootko koskaan kuullut asiasta nimeltä vainoharhaisuus? Taitaa olla sulle tuttu käsite. Vsync se hiiritahmaamisen aiheuttaa, eikä kukaan selväjärkinen pelaa vsyncin kanssa FPS-peliä koska se todellakin tahmaa hiirtä, oli framerate sitten 10 tai 1000. Itsellä mediumeilla ja ilman AA:ta peli pyörii jotain 70FPS luokkaa, eikä hiiri tuntunut ollenkaan sulavammalta.

    Joissain peleissä toki on hiirilagia pienemmillä ruudunpäivitysnopeuksilla mutta BC2 eikä moni muukaan kokeilemani uusi peli kuulu niihin. Homefrontissa oli jonkin verran pikakokeilun perusteella.
     
  5. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Vsync on AINA POIS päältä, pakotettu Nvidia Control panelista.
    Ihan oikeasti, tuossa on selvä hiirilagi alhaisilla ruudunpäivitysnopeuksilla. Testattu kahdella koneella, kolmella hiirellä, kahdella matolla/ilman. Enkä taida olla yksin tämän kanssa. Ei se pelaamista paljoakaan haittaa kun kyseessä ei ole CoD, mutta ärsyttää välillä silti.
     
    Viimeksi muokattu: 25.03.2011
  6. JP24

    JP24 Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    649
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse pelaan 1280x1024 resoilla kaikki low AAx1 AFx2 dx9 :D(HP pakettikone)
    fps on yli 80 kun pelaajia on noin 10 kpl räiskimässä, mutta kun menään 32 pelaajan kanssa fps laskee 30-50 tienoille. Mutta minusta esim 40 fps tuntuu tosi pelattavalta, mutta taas kun mennään 30fps alapuolle niin hiiri alkaa tökkimään. Muuten ei :)
    Käytän AMD fusioniakin (ollut ihmeen kaupalla apua peleissä..)
     
  7. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan se toki yksilöllistä, voi riippua koneestakin ja ajureista yms. vaikka olisi testattu sadalla koneella ja sama vika olisi :)

    Muutenkin tämä kone tuntuu jotenkin oudolta, vaikka onkin markkinoiden tehokkaimpia tuplaydinprossuja ja yhä tehokas näytönohjain, pelit pyörii aivan liian hyvin jos vertaa muihin i5+GTX 260 benchmarkeihin mihin oon internetin salaisessa maailmassa törmännyt...

    /offtopic
     
  8. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllähän se on yksilöllistä. Itse olen suhteellisen nirso Fps:n tippumiselle. Minulla 30 alkaa olla kipurajalla, menee meno "tahmean" oloiseksi juuri kuten aikaisemmissa kommenteissa sanottiinkin.

    Väittäväthän ne jotkut että ihminen ei edes muka huomaisi eroa 30 ja 60 fps välillä, mutta se onkin taas hieman eri asia.

    Jos ihan topiciin liittyen, niin Frapsia täällä tulee pyöritettyä. Suhteellisen raskashan se on, mutta juuri esim BC2 kanssa kun tipauttaa pykälällä resoa niin pystyn itsekin pelailemaan nauhoittaessa. Vielä jos pistää Frapsin asetuksista kuvan koon puoliksi jos ei tarvitse nyt ihan välttämättä fullHD-kuvaa nauhoittaa niin johan sujuu helpommin.
     
  9. naksu007

    naksu007 Member

    Liittynyt:
    10.03.2011
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Valitsin frapsin ja se on hyvä kiitos kaikille.
     
  10. poingi

    poingi Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2009
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen itsekkin Fraps koska itselläni ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa
    Xfire, sama juttu :D
     

Jaa tämä sivu