1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung s8500 Wave ja päivitys

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mikazon 15.03.2011.

  1. mikazon

    mikazon Member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuollainen samsung luuri tuli hommattua. Ja ongelma on tuon Kies 2.0 ohjelman kanssa. Kies löytää puhelimen ja muuten toimii, paitsi luurin päivitys. Kies ilmoittaa että puhelimeen on uusi päivitys saatavilla. Kun valitsen päivitä ja ruksaan tarvittavat kohdat ja painan päivitä painiketta, yhteys puhelimeen katkeaa ja hetken kuluttua yhdistyy takaisin, ja sitten koko homma alkaa alusta. Kellään vastaavaa / neuvoja?
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Itse tein vastaavassa tilanteessa Galaxin kohdalla niin että asensin hommat kaverin koneella jossa se onnistui.
     
  4. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun kytkee luurin piuhaan niin Kies ilmottaa puhelimen uudesta ohjelmistosta. Kun laittaa että päivitetään, niin hetken kuluttua Kies ilmoittaa että:

    "Tarvitaan järjestelmätiedoille 13Mt lisää tilaa, poista turhia järjestelmätietoja"

    Kun jatkaa nii Kies yhdistää puhelimeen hetken päästää uudestaan ja sama rumba alkaa.
    Kaikki turhat tiedostot on poistettu ja puhelimessa ja muistikortilla reilusti tilaa ylikin, miksi näin???

    Kokeiltu kadessa tietokoneessa ja sama ongelma. Kummassakin uusin Kies ja Win7.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Puhelimen resetointi auttaa ainakin asiaan.
     
  6. mikazon

    mikazon Member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole saanut puhelimen päivitystä Win seiskalla toimimaan koskaan, Kiesin versiosta riippumatta. XP koneella päivitykset luuriin ja homma aina toiminut ilman ongelmia.
    Testaa päivittää XP koneella jos sellainen jostain sattuu eteen tulemaan.
     
  7. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuossa toisessa koneessa oli ennen XP ja kaverin s8500 päivitys onnistui hienosti. Himassa sillä oli Vista ja päivitys ei onnistunut.

    Vingeri:
    Minkäslaista resetointia meinaat ja miten se tehdään?

    Itse olen puuttaillut ja kaikenmaailman ohjelmia ja viestejä poistellut mitä valikoiden välityksellä saa tehtyä, mut tuloksetta.
     
    Viimeksi muokattu: 18.12.2012
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  9. angelmoon

    angelmoon Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu