1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips 37PFL5405H Divx tekstitys ongelma

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi whoever78 20.01.2011.

  1. whoever78

    whoever78 Member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt saada näkymään divx formaatilla olevaan elokuvaan tekstejä .srt tai .sub. ja huonolla menestyksellä. Onko tämä television ominaisuus vai saako tekstit näkymään elokuvaan vai ei ? Minulla on ollut monta laitetta jotka tulevat divx:ää ja muita mutta ei ikinä ole ollut ongelmaa tekstien näkyvyyden kannalta. Videot ja tekstitiedostot ovat täsmälleen samannimisiä joten siitä homma ei ainakaan ole kiinni. Olen myöskin päivittänyt ohjelmiston uusimpaan versioon.

    Mikähän auttais ??
     
  2.  
  3. ballantin

    ballantin Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä mediapalvelinohjelmistoa käytät? Kokeilin aikani kuluksi Wild Media Serverillä ja tekstitykset toimivat ilman sen kummempia säätöjä. En tosin näe järkeä käyttää koko mediapalvelinominaisuuksia kun huomattavasti kätevämpää, toimivampaa ja sulavampaa on toistaa mediaa suoraan koneelta HDMI-liitännän kautta.
     
  4. whoever78

    whoever78 Member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suoraa toistoa, eli kytken televisioon kovon tai tikun kiinni. TV toistaa hienosti kaikki Divx:t mitä olen kokeillut mutta tekstitiedostoa en saa mukaan. Esim Samsung merkkinen DVD soitin toistaa ilman mukinoita kaikki tekstit kun vain on samassa kansiossa ja antaa jopa valita jos tiedostoja on useampia. Toki,tietokoneen kytkeminen on helppoa mutta kun TV:n luvataan toistavan tiedostoja niin oletan että se kykenee siihen mihin kaikki muutkin vastaavat laitteet. :)
    Varmasti jollakin muulla on kokemusta samasta asiasta...
     
    Viimeksi muokattu: 21.01.2011
  5. ballantin

    ballantin Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tulipa kokeiltua tuokin, eli USB:n kautta ei tosiaan tekstitykset toimi. Tuskin tuohon mitään kikkaa on olemassa miten saisi toimimaan. Muuten kyllä videot pyörivät sulavammin kuin mediaserverin kautta. Mutta pitäydyn HDMI:n kautta katselemisessa.
     
  6. Sakanari

    Sakanari Member

    Liittynyt:
    03.03.2010
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä saman television kanssa ongelma. Eli kun muistikortilta/ulkoselta kovalevyltä koittaa toistaa leffaa niin leffa näkyy, ääni kuuluu mut ei tekstitystä. No se nyt selitty tietty sillä et leffat on AVI-tiedostoi ja tekstitykset SUB-, tai srt.- tiedostoja. Mutta millä ne sais yhteen sillälailla et tekstitykset näkyisi?
     
  7. Bierko78

    Bierko78 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2008
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaankin jo tähän mennessä ongelma ratkennut mutta vastaan nyt kuitenkin. Eli kaukosäätimessä painike jossa lukee subtitles. Tätä kautta saa valita onko tekstitys päällä vai ei. Oletusasetuksena tekstit eivät ole käytössä joten ne pitää itse laittaa päälle.
     

Jaa tämä sivu