1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tuntematon verkko

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi eee1 17.06.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. eee1

    eee1 Member

    Liittynyt:
    22.06.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin jo saada ratkaisua tähän ongelmaan suomi24ssä, mutta siellä ei olle kovin aktiivisia. (ketju)
    Kopion vain tuonne kirjoittamani viestit tähän, koska olen laiska.

    "Eli ongelma Windows 7 ja verkon kanssa. Verkko- ja jakamiskeskuksessa näkyy jostain syystä kaksi verkkoa, joista toisessa lukee "Tuntematon verkko", kumpikaan ei ole yhteydessä internettiin. Internetin avatessa tulee ilmoitus "palvelinta ei löydy". Ongelma on luultavasti tietokoneen asetuksissa koska reitittimen asetukset pitäisi olla kunnossa. Olen yrittänyt poistaa tuota tuntematonta verkkoa, mutta kohdassa "verkkosijaintien yhdistäminen ja postaminen" näkyy vain yksi verkko, joka ei ole tuo tuntematon verkko.

    Reititin on D-Linkin ADSL G604t"

    " IP:nä näyttää tuon 192.168.1.2, mutta oletusyhdyskäytävänä 0.0.0.0. Verkko toimii toisella koneella hyvin ja toisella taas ei. "

    " Tarkennusta: Verkko toimi jostain syystä koko eilisen päivän, mutta jossain vaiheessa yhteys reitittimeen katkesi, eikä viankorjaus osannut sitä korjata. Otin siis sen seinästä ja pistin takaisin kiinni. Nyt on taas sama ongelma. Jälleen kerran tarkistin että kone hakee asetukset automaattisesti (kokeilin myös laittaa ne itse) ja että laatikon asetukset ovat oikein. Yhteys on edelleen "tuntematon".

    Mitään palomuuriohjelmaa ei windowsin oman lisäksi ole käytössä. Tarkistin koneen spybotilla, mutta se ei löytänyt siitä mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2010
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu