Varastoa tyhjennän... Myynnissä: 2x512 MB kannettavan muistikampoja (512MB 200p PC2-5300 CL5 8c 32x16 DDR2-667) 5 €/kpl 256 MB DDR1 muistikampa 2,5 € Kannettavan polttava DVD-asema (Asuksen läppäristä, sopii muihinkin koneisiin, esim. Acer testattu) 10 € Laadukas JVC:n kannettava CD-soitin maksoi aikanaan paljon! 10 € AMD Mobile Sempron 3000+ läppäriin 5 € 52x nopeuksinen CD-asema 2 € 48x nopeuksinen polttava CD-RW-asema 4 € THOMSON TCM420-kaapelimodeemi+muuntaja (toimii) 10 € AMD Turion 64 BIT X2 Socket S1 -väylään (huippurossu läppärille) 15 € Kannettavan WLAN-kortti läppärin PCI-väylään (AR58MB5) 15 € Läppärin DVD+RW DL (SSM-8515S) 10 € KOKO KUVASSA OLEVA LÄJÄ (+kaikki muu mitä listaan ilmestynyt, miinus ne mitä on häipynyt) PAHVILAATIKOSSA 40 € sis. postimaksu/matkahuolto. Matkahuollon kautta maksaa vain noin 10 €. Rojut joko matkahuollon tai postin kautta, ostaja maksaa postit. Nouto mahdollinen Raumalta/Eurasta. Takuuta ei ole, mutta kyllä kaiken pitäisi toimia! Vaihdossa saa ehdottaa kaikkea maan ja taivaan väliltä. Myydyt: Fujitsu-Siemens Scaleo P -kotelo (hyväkuntoinen, ilman DVD-asemaa) 10 € [MYYTY!] 1x512 MB DDR333 512 32MX16 2.5V läppärin muistikampa 2,5 € NORM. HINTA n. 95 € [MYYTY!] 2x256 MB DDR1 muistikampa 5 € [MYYTY] Zalmanin 100 % varmasti toimiva poweri (ZM400A-APF) 20 € [MYYTY!] FSP Groupin 350 wattinen toimiva poweri (FSP350-60THA-P) 10 € [MYYTY!] ATI Radeon 4350 passiivijäähyllä 20 € [MYYTY!] 250 GB:n 7200 rpm Seagaten kovalevy 15 € [MYYTY!] Polttava DVD-R-asema Scaleosta 5 € [MYYTY!] Scaleon muistikortin lukija 5 € [MYYTY!] Socket 939 väylään 64 BIT AMD prossu, oiskohan ollut Athlon 3200+ 5 € [MYYTY!] SMC EZ Connect G Wireless PCI Card 108 mbps (SMCWPCIT-G) (antenni pitäisi kiinnittää juuresta, toimii kyllä ilmankin parinkymmenen metrin säteellä) 5 € [MYYTY] TP-Link 108 mbps pci verkkokortti 10 € [MYYTY] Lisäksi PS1 pelejä 5 €/kpl Spyro: Year of the Dragon +ohjekirja Pandemonium2 +ohjekirja V-Rally 2 Wild9 Hugo Hidden Dangerous +ohjekirja Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back Crash Bandicoot: Warped + ohjekirja Rogue Spear + Rainbow Six tuplaboxi +ohjekirja G-Police: Weapons Of Justice +ohjekirja Donald Duck: Quack Attack +ohjekirja O.D.T Toimiva PS 1 + Pari ohjainta ja multitappi sekä pari muistikorttia 25 € Koko läjä 50 € sisältää vielä noin 10 huonokuntoisempaa peliä extrana. Sijainti: Eura/Rauma
Saisikos noista kannettavan muisteista mitään speksejä. Mulla kun olisi tollanen 5 vuotta vanha Acerin läppäri, ja mietein et josko ne menisi siihen, siinä kun ei ole 512 muistia tällä hetkellä niin hieman on hidasta...
Itse olen pari pv. poissa kotoa, mutta 2 eri tyyppiä ovat nuo kammat. Laitan tiedon heti kun palaan kotisalle.
kuuluuko toi bratz nukkekin hohohooo kiinni jäit! mutta läppärin muistikampa kiinnostaa myös, sit kun tarkempaa infoa tulee
Ei sovi kovalevy läppäriin. DVD-aseman sopimisesta en voi olla varma, mutta eihän se kovin pahassa hinnassakaan ole.. :-D Itse olen joskus läppäriin viritellyt sisälle kovalevyn tuulettimen ihan normaalista prossun coolerista, ja nyt ei ole kovokaan sitten kolmeen vuoteen mennyt paskaksi.. Ja kyllähän tuossa aika läjä noita vanhoja tuulettimia on..
Joo kyllä voi, tai ainakin yleensä läppäreistä (ainakin kaikista mun purkamista) löytyy vanhasta asemasta jonkin näköinen palikka millä asema kytketään emolevyyn.
Kyllä voi polttaa. Mulla on tommosia kaikenmaailman vanhoja prossu tuulettimia ja taitaapi olla myös joku vanhasta virtalähteestä kirvotettuna. Ja tosiaan €urolla lähtee jokainen. Minkä kokoista tuuletinta olisit hakemassa??
Minkälaista näyttistä toi jaksais pyörittää? Oon jotai 8800:sia kattellu huudosta ja ois aika passelin hintasia Nykyses poweris ei riitä puhti... Missäpäin tämä roskis sijaitsee?
Jaksaahan se hienosti 8800:sia pyörittää, tai oikeastaan molemmatkin powerit jaksavat, oli tuo "huonompi" FSC jonkin aikaa kiinni koneessa jossa oli ATI HD Radeon 4350. Sijaitsee eräässä Euran syrjäkylässä ja toimitus Raumalle onnistuu myös hyvin. Saattaa olla yksi läppärin PCI-väyläinen tuolla laatikon pohjalla, yritän katsoa joskus viikonlopun aikoihin. Kyllä mä veikkaisin että se sopii. Saavat myös muut ketjua lukevat kertoa, jos on tietoa.
ATI Radeon 9200SE AGP olikos toi jäähy tuulettimella mikäs on noi xxxMB oikos tosta muutakin tietoo. Löytyiskö vielä muuta näyttönohjainta.
Ei ole tuulettimella. Jos tarkotat tolla xxxMB:llä 9200SE:n muistimäärää on se 256 MB. On tossa kans pari jotain vanhaa 6000-sarjan AGP-väyläistä (toinen tais olla 7000), pistän tietoja jossain vaiheessa lisää. Myin HD R4350 just pois 20 €.
En ole ja näillä näkymin kotosalla vasta maanantaina klo. 16... Maanantaina täytyy postittaa powerikin. Inffoon sitte kyllä.