1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apple iPhone 3G S vs. Nokia N97

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Scottive 14.07.2009.

  1. Tapetti

    Tapetti Member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Applessa on hyvää se että on nopea mutta niinkuin edellä mainittu, joutuu maksamaan kaikesta.

    N97 on liian kallis ominaisuuksiin nähden ja tehot loppuu kesken.

    Samsung omnia HD:stä en osaa sanoa vielä mitään mutta odottelen ks. puhelinta.

    Itse en haluais muuta käyttistä puhelimeeni kuin symbianii sillä symbianilla voi tehdä melkeinpä ihan mitä vaan... kunhan osaa ;)
     
  2.  
  3. Jukssu

    Jukssu Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2007
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni ollut nyt iPhone 3GS:n, Nokian N97:n ja tuon threadissa puhutun Samsungin Omnia HD:n välinen taistelu. Puhelimen otan kytkynä joltain operaattorilta. Tätä ketjua lukiessani on Samsung noussut aika selväksi ykköseksi. Pienenä miinuksena pienempi tallennustila, mutta suurena plussana kamera. Avovaimo pitää mukana joskus järkkäriä, mutta itse en sitä tykkää hirveästi raahailla ympäri kyliä, joten pitäisin jos puhelimestani löytyisi laadukas kamera. iPhonessa selkeästi heikompi 3 MP:n kamera.

    Ehkä itse kallistun samsungiin siis, suurensuuria syitä ei löydy, mutta tunne on vain niin vahva ;)
     
  4. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mitä aijot tunkea luurin jos 16G ei kännykässä riitä

    tosin saahan tähän 32G micro SD muisti kortin jos jostain syystä tuo 16G ei riitä

    espalla kuvasin latino musiikkia en ole ikinä omistanut video kameraa kun en sitä niin usein ole tarvinnut mut nyt mulla on sekin

    viime kesän raahasin järkkäriä mukana joka päivä vaikka N95 oli ok laatuisia kuvia mut nyt järkkäri on mukana vain jos tiedän että jossain tapahtuu jotain koska sampan kuvan laatu on niin hieno

    iohuiohuiohuiohuefhfiowQAWFSKOESUAÖ.sagf
     

Jaa tämä sivu