1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kysymys tiedoston poistamisesta

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi emile_ 17.03.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sakari67

    sakari67 Guest

    yamaneko ei se tuollain mee! kyl se näkyy dokuissa!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  2.  
  3. BforeDusk

    BforeDusk Senior member

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    6,570
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    @emile_
    Oletko kokeillut Firefoxin poistoa ja uudelleen asennusta?
    Tuleeko ylimääräisiä aina kun lataat jotain vai vaan tietyiltä sivuilta?
    aD Ohjelmat osiosta luulis löytyvän turvalliset latauspaikat. Tai 2.napilla Tallenna kuva nimellä joku kuva, vaikka mainoksesta tai Lihavointi painikkeen gif-kuva.
    Èntä haittaohjelmien poisto juttuja.

    Kun off-topicina mainitusta perus saivartelija/riidanhaastajan tavoin poimittiin yksi sana ja vietiin keskustelu ihan eri asiaksi.
     
  4. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Olen pahoillani jos ylpeyttäsi on loukattu, mutta oleellinen virhe oli korjattava.
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2008
  5. BforeDusk

    BforeDusk Senior member

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    6,570
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Keskittyis vastaamaan ketjun aloittajan ongelmaan, etkä vänkäämään off-topicin sivulauseesta kaivamalla kaivaamaasi "virhettä".
    Alunperin ehdotettiin Firefoxin latauskansion vaihtamista muuksi kuin Työpöytä.
    Joka tuskin ongelmaa korjaa.
    Ellei sattumalta aina ladatessa jotain, joku haitake sattumalta samalla talleta omaan oletuskansioonsa, työpöydälle.
     
  6. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Oikeassa olet, ihan tähän asiaan tuon asian korjaus ei liittynyt, pahoittelut kaikille, etenkin alkup. kysyjälle.
     
  7. binamyr

    binamyr Guest

    yamaneko en ymmärrä miks riitaa haastat täällä? eikö isä ja äiti ole opettanut muitten kunnioittamista? miksi sulla on noin negatiivinen asenne? toivon onnea valitsemallasi tiellä hyvä mies!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.03.2008
  8. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Viimeksi muokattu: 22.03.2008
  9. binamyr

    binamyr Guest

    nimimerkki? mitä tarkoitat? huhuh! en taija enää vastailla tämän yamanekon juttuihin! kaveri käy pikkusen lämpösenä! jos jostain vaihtumisesta puhelet niin tarkistappa ettei lääkitys ole vaihtunut vahingossa! mikä on vt? joku chatti kenties? kaveri ihan tosissaan otas nyt iisisti! sinä alat tosissaan pelottaa! ja tuota linkkiä en paina kun joku tuntematon setä sitä tarjoaa! kyllä minä nyt toivoisin että tähän saatais loppu,haluaisin vaan rauhassa täällä käydä,enkä saada niskaan jonku ............! sensuroitu,koska olen kuiteskin hyvätahtoinen ja uskon jokasesta hyvää! toivoisin moderaattorit että täällä sais jokainen rauhassa käydä ja jutella,ettei kimppuun hyökkää joku jonku pinttymän saanu! minulla on hyvät hermot,mutta raja minullakin on sentään! yamaneko minulla on hyvä ilta sinun onneksi,siis hyväksyn anteeksipyynnön jos sen esität! niin unhoitetaan kaikki! jooko?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.03.2008
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu