1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvät sarjat

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi heiksi 27.02.2007.

  1. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun nuo sarjat tuolta ameriikoista niin hitaasti tänne suomeen tulevat niin pyöriikö tällä hetkellä tuola amerikois nyt mitään uutta hittisarjaa? Kun ei tälläkään hetkellä ole kuin 3 hyvää ja suosittua sarjaa, 24, pako ja lost.
     
  2.  
  3. Sakke88

    Sakke88 Active member

    Liittynyt:
    11.04.2004
    Viestejä:
    1,773
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Viimeksi muokattu: 27.02.2007
  4. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos! Aivan loistavaa! Jos vielä jollain tulee joku sarja mieleen niin kertokaa.
     
  5. pasabahce

    pasabahce Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2006
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Jos piirretyistä tykkää ;)

    Family Guy
    American Dad

    Hittisarjasta en tiedä, mutta itse olen ainakin tykännyt tosta Supernaturalista.
     
  7. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsekin olen tykännyt Supernaturalista. Tältä palstalta kun kuulin tuon joskus olevan hyvä sarja, katsoin yhden jakson tv:stä ja pistin heti kaikki muut julkaistut tulemaan. Nyt olen kaikki katsonut, jos s2e18 on uusin. Nyt pistin tuon heroesin ensimmäistä kautta 1-18 jaksot, onko uudempia julkaistu? Katson tänään tuon ensimmäisen jakson, päätän myöhemmin onko sen arvoista antaa loppujen tulla.
     
  8. IsoPylly

    IsoPylly Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2005
    Viestejä:
    459
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei me pamputetaan.

    siinä vasta sarjojen sarja! ;)
     
  9. pasabahce

    pasabahce Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2006
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään jatkunu jenkeissä, eli kohta paukkuu lisää. Siis Heroes.
     
    Viimeksi muokattu: 23.04.2007
  10. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu, nyt olen kaikki 19 jaksoa katsonut. Hyvä sarja on tähän mennessä ollut. Minä katson monien mielestä sarjat liian nopeasti, onko kukaan muu samaa mieltä? ;) 30 päivä tätä kuuta näyttäisi uusi heroes-jakso tulevan. Hyvä näin.
     
  11. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    PB, Oz, Simpsons, Futurama, House M.D., 24, Chappelle's Show ja The Fresh Prince of Bel-Air. Noita nyt tultu seurailtua :)
     
  12. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Juu... kyllähän jos sitä uuden sarjan löytää niin tulee usein katottua koko siisoni esim viikonlopun aikana. Ennätykseni taitaa olla 13 jaksoa Lostia putkeen ;) Meni vähän överiks :)
     
  13. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse katsoin tuota 24:sta 9h putkeen. Kyllästytti siltä päivältä. :D Supernaturalin eka kausikin meni kahdessa päivässä. Tuo dexter tuli hankittua nyt, siis tähän mennessä tehdyt jaksot. En ole jaksanut aloittaa katsomista, riskinä on se, että sarja on oikeasti hyvä ja yöunet jää vähemmälle. ;) Ei, kyllähän sitä voisi tässä yhden jakson katsoa ja päättää siitä, mitä tekee. Onko muitten mielestä ollut hyvä?
     
  14. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Hehe... siitähän se putki alkaa kun ekaan jää koukkuun ;)

    Kyseistä sarjaa en ole seurannut. Joku poliisi sarja ilmeisesti!?
     
  15. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ymmärtämäni mukaan tuo dexter on rikostutkija, mutta jotenkin samalla sarjamurhaaja. Eli kaksi persoonallisuutta. En nyt taidakkaan katsoa sitä ekaa jaksoa, tiedä vaikka olisi "liian" hyvä sarja. Katson sitten huomenaamulla sen. Kyllä kehujen mukaan luulisi olevan hyvä.
     
  16. maakari

    maakari Newbie

    Liittynyt:
    02.09.2006
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Drive, autokilpailuun perustuva sarja.
    Ensimmäinen maalissa voittaa 30 miljoonaa, kilpailun aikana voi tulla tehtäviä esim "tapa kyseinen henkilö".
    http://us.imdb.com/title/tt0770521/
     
  17. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Dexterissähän on se idea että kaveri tappaa murhaajia oman työnsä ohessa, ei koskaan tapa viattomia.
     
  18. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu, ja hän jossain vaiheessa sanookin, että vain sarjamurhaaja voi pysäyttää sarjamurhaajan. Hyvä sarja on, pian alkaa tulemaan lisää jaksoja.
     
  19. delffi

    delffi Regular member

    Liittynyt:
    19.09.2007
    Viestejä:
    941
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Listaan muutaman "hyvän" (mielipide) sarjan ja pienen kuvauksen, jätän kuitenkin heroesin, pb:n, lostin yms. listaamatta ;)

    Bionic woman:
    Tullut neljä jaksoa ekaa seasonia. Hiukan dark angel tyylinen sarja. Eli jollekki naikkoselle asennetaan hiukan normaalia vahvempaa raajaa ja silmää yms. Mielestäni hiukan tylsä, toivottavasti huipentuu.

    Blade the series:
    Yksi kokonainen season 2006 vuodelta. Jos elokuvista piti, tämä season kannattaa katsoa. Aika hyvin saatu toiminta pidettyä yllä alusta loppuun ja ihan ok juonella jopa! (kuvitella :)) Eli näyttävä mättöpitoinen sarja.

    House:
    Neljäs season pyörimässä. Ainut lääkärisarja mitä olen koskaan seurannut. Sarja uppoaa juuri päähenkilön luonteen takia. Kannattaa kokeilla jos ei ole aikaisemmin katsonut. Pari ekaa jaksoa kun katsoo, pääsee heti mukaan (jos on päästäkseen..)
    Tiedoksi että tylsistyvä kaavamaisuus muuttuu neljännessä seasonissa täysin, eli sekin season jaksaa kiinostaa kovan muutoksen ansiosta!

    Nojoo onhan noita sarjoja. Jos katsot sarjoja ja etsit uusia, kurkkaa _täältä_ sarjoja joita olen katsonut. Jos makusi on samankaltainen, kannattaa ehkä kokeilla noita mitä olen seurannut / seuraan.
     
  20. Tecmi

    Tecmi Member

    Liittynyt:
    25.04.2007
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    House on kyl mahtava sarja, samaten vähemmän huomiota saanut burn notice ja Robin hood
     
  21. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minunkin mielestä tuo oli hyvä. Harmi vain, että sarjan teko lopetettiin. Ärsyttävää oikeastaan, kun kaudethan päättyvät yleensä clifhangereihin.
     

Jaa tämä sivu