Miksi ConvertXtoDvd ohjelma ei anna liittää tekstitystä elokuvaan, vaan tulee tämmöisiä juttuja (ympyröity punaisella): http://finpix.finnetworks.net/uploads/1299cnimet%F6n.JPG
Nimeä teksti-filut samalle nimelle kuin leffa ja tekstien muoto pitää olla .srt että toimii.SubTitle Workshopilla saat helposti muutettua tekstit. ESIM. leffa.avi ja leffa.srt
nyt asensin ton SubTitle Workshopin ja mun tekstitykset on .sub muodossa, niin miten sen voi muuttaa SubTitle Workshopilla tohon .srt muotoon
Avaa Subtitle Workshop -> Tiedosto -> Lataa teksti (se mitä olet muuttamassa) -> Open , kun tiedosto auennut SW-ruudulle valitse ->Tiedosto -> Tallenna nimellä -> tuplaklikkaa SubRip -> nyt voit antaa tekstille oman nimen .esim. JBCR -> Save.Nyt teksti on .SRT muodossa.
entä jos sama ongelma jatkuu? edit: siis tein samalla tavalla kuin edellä, mutta tuli taas nuita jänniä keltaisia palkkeja. tarviiko niistä välittää?
Tekstit eivät ole oikeassa formaatissa. Eli niissä saattaa olla jotain jota tuo ConvertXtoDvd ei hyväksy (esim. muotoiluja, värejä tai aikakoodit väärin tai jotain vastaavaa).
tein semmosen tempun että poltin vaan raa'asti leffan levylle ja hyvin toimi tekstitys. en vaan tiedä että miksi ohjelma herjas niistä teksteistä...!?!!
Mulla oli noi ihan samat ongelmat, mutta tosiaan autto nuo ohjeet. Tota.. kun klikkaan tekstityksien liittämisen jälkeen "Muunna", siihen tulee toi teksti; "Käytät ohjelman koeversiota. Kuvan keskelle lisätään vesileima" ja latasin tän ConvertXtoDVD- ohjelman täältä afterdawnista. Eli tuleeko tuo vesileima koko elokuvaan, eli polttamisenkin jälkeen, kun yrittää katsoa leffaa? Onko siinä leffassa sitten se vesileima koko elokuvan ajan, vai tuleeko se ollenkaan polttamisen mukana?
jatkossa ei sit turhia viestejä kuten "moi", toisaalta tuo on editoitu joten onkohan siinä ollut jotain enemmän järkeenkäypää aiemmin.. jos tulee vahingossa postattua toiseen ketjuun jotain mikä ei sinne kuulu niin sen voi editoida vaikka että sori tuli väärään ketjuun tms, nämä "moi" viestit kun yleensä tulkitaan helposti turhiksi postien lukumäärän kasvatus-viesteiksi..
Sori.. Mä olin kirjottanu aikasemmin tosi pitkän tekstin tosta tekstitys hommasta kun tarvittin apuu.. mut löysin sitten ite ratkisun niin en viittiny sit sitä enää jättää siihen niin piti poistaa se teksti ja laittaa jotai muut tilal ;DD sori