1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Panda antivirus vs. Norton antivirus?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Minämies 03.06.2003.

  1. Minämies

    Minämies Member

    Liittynyt:
    09.08.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin kumpikohan olisi parempi palomuuri/antivirusohjelma. Tuo panda olisi versio platinium 7 ja nortonilla internet security.
     
  2.  
  3. Aixaaja

    Aixaaja Member

    Liittynyt:
    03.12.2002
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nortoniin kyllä kääntysin...
     
  4. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mä oon sitä mieltä, että ehdottomasti Panda platinium, jos noista pitää valita!!
     
  5. nurminen

    nurminen Guest

    Mä oon ainakin vahvasti kans ton Norton Antiviruksen kannalla, jos noista kahdesta pitäis valita, niin en edes harkitsisi tota pandaa.. ainakin mun mielipide....
     
  6. Minämies

    Minämies Member

    Liittynyt:
    09.08.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olisi kiva jos joku perustelisi vähän syitä miksi. Ehkä parempi palomuuri tai helppo käyttää tai jotain. Kumpikohan antaa paremman turvan tietokoneelle vai kumpikaan?
     
  7. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En pysty vertailemaan, koska mulla ei oo kokemuksia Pandasta.

    Ite oon käyttäny jo useamman vuoden Nortonin Internet Securityä+erinomaisesti oon pärjänny. Ei ole tarvinnut muutella perusasetuksia+oikeudet olen antanut itse niille ohjelmille, joiden on tarvinnut nettiä käyttää.

    Ei ole ainaskaan vielä yksikään Troijalainen päässy koneelle asti. Pari kertaa olen tunaroinut liitetiedostojen kanssa, mut Antivirus on ystävällisesti heittäny varoitusta, et oli tällä kertaa kusetus tiedosto. :)

    LiveUpdate huolehtii automaattisesti tietokantojen päivittämisestä. Saa meikäläinen sit ite rauhassa suhailla netissä! :) Suosittelen!
     
  8. bloc

    bloc Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    211
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pandasta ei ole kokemusta, mutta nortonista on huonoja kokemuksia. Ihmetytti taannoin, kun www.antivirus.com:n online scanneri löysi usein viruksia koneeltani, mutta norton ei juuri koskaan.
    Virukset monesti rakennetaan siten että ne eliminoivat skannerin, ja nortonia vastaan taitaa olla monta virusta. Nyt käytän F-Securea eikä ainakaan enää ole koneelta löytynyt viruksia muilla ohjelmilla. Eli tässä tapauksessa valitsisin pandan, koska norton on kohdallani joutunut boikottiin.
     

Jaa tämä sivu