1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokoneen lämmön tarkkailu ohjelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Netti 22.08.2004.

  1. Bitti

    Bitti Member

    Liittynyt:
    16.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeile Sisoft Sandraa,sillä pitäis näkyä mitä kone sisältää ja nuo lämmöt myös jos on anturit koneessa kohdallaan.
     
  2.  
  3. towelie

    towelie Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2003
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla kopan auki lyöminen tiputti lämpöjä 5 astetta :D eli ei tuo ainakaan mulla pidä paikkaansa, että lämmöt nousis kopan ollessa auki.
    EDIT: mitäs tuossa speedfanissa tarkoittaa tuo Temp3 näyttää mulla 127 celsius astetta =D
     
    Viimeksi muokattu: 16.10.2004
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    tuo temp3 arvo luetaan väärin(esim kyseinen lämpömittari on disabloitu raudalta ja piirisarja kumminkin lukee sitä lämpöä kun sellainen löytyy ja saa ihan ihme arvoja jotka se sitten välittää speedfan:ille), tuollainen lämpötila olisi kyllä kätevä esim kananmunien paistamiseen.
     
  5. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Soku on aivan oikeassa siinä, että koneen lämmöt nousevat jos kopan aukaisee juuri tuon vääristyneen ilmankierron takia. Jos näin ei tapahdu tai JOPA päinvastoin tuuletus on pahasti pielessä ja ilma kiertää kotelon sisällä aivan väärin jos ollenkaan.
     

Jaa tämä sivu