1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XIII asennusongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi je5ter89 11.01.2011.

  1. je5ter89

    je5ter89 Member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ongelmia asennuksen kanssa: pelin asennus ohjelma käynnistyy hyvin mutta asennuksen puolivälissä ohjelma kysyy "do you want delete all game files" kun paina no se poistaa ne ja kun painaa yes se poistaa ne. ja lataus keskeytyy tämän jälkeen. vaikuttaako se että mulla windows 7? (paketin takana lukee että windows xp mutta kai se silti vo toimia?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    kokeile käynnistää asennus yhteensopivuustilassa/järjestelmänvalvojana.
     
  4. je5ter89

    je5ter89 Member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen itse koneeni ainoa käyttäjä ja samalla järjestelmän valvoja, yrittänyt käynnistää uudestaan noin 100 kertaa



    EDIT> onko yhteen sopivuus tila " suorita vanhoille windowsversioille suunniteltuja ohjelmia"?
     
    Viimeksi muokattu: 13.01.2011
  5. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaa-a, saattaa olla saattaa olla olemattakin. Toimi kuitenkin niin, että klikkaat sitä asennustiedostoa hiiren oikeanpuoleisella painikkeella ja valitset "Yhteensopivuusongelmien vianmääritys", valitset sieltä että päätät itse mitä asetuksia käytät ja valitset yhteensopivuustilaksi Windows XP (SP3). Siinä se :)

    Järjestelmänvalvoja et onneksi omalla koneellasikaan ole. Windowsissa on järjestelmänvalvoja ja überjärjestelmänvalvoja, jonka "tunnuksille" ei ilman konsolikikkailuja pääse. Vaikka Windows väittäisi sun tunnusta valvojaksi niin se ei silti ole varsinainen järjestelmänvalvoja :)
     
  6. je5ter89

    je5ter89 Member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitenkäs tälle uber järjestelmän valjolla pääsee:???
     

Jaa tämä sivu