WoW ja suoritus kyky

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Hemppu69 16.12.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Hemppu69

Hemppu69 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä tässä kun on nyt uusi kone ostettuna ja koottuna 3dmark 06 vakio tulokset ~19600

ja sitten tämä wowi kun siinä nyt on 1900x1080 resot ja ultra asetuksilla niin dalarani kuten aina lagittelee ja muutenkin joissain kohtiissa kun kikkailee havaitsee että ei fps pysy 60 koko aikaa, dalaranissa ei mitenkään lähelle 60 mutta esimerkiksi sapphironia kun lahtasi niin sen AoE liikkeen jälkeen fps tipahti jonnekkin 16 noin 5 sec ajaksi toisaalta johtuuko tämä siitä mitä kaverini veikkasi että wowin serveri ei kykene lähettämään tarpeeksi dataa minkä johdosta minulle aiheutuu lagia?

koneen specsit:

8gb 1333 kingston hyperx rammia 7-7-7-20

phenom 2 quad core 3.4ghz

2x club 3d 4890 super OC crossfiressä

ja koneen jokanen osa toiminee kerta 3d markista kumminkin saan sellaiset pisteet mikä on normaali tietääkseni näille tehoille.

joskus olen lukenut wowin foorumeilta aikoinaan että "high end" koneilla ollut muutenkin ongelmia koko wowin kanssa mutta en omaa konettani kutsuisi high end koska ei ole aivan uusimmat osat sinänsä ja niin käyttiksenähän minulla on windows 7 ultimate 64bit ja wowihan ei "tue" tätä käyttistä vielä että sekin vaikuttanee asiaan?

Viimeksi muokattu: 16.12.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu