1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta fantasia peliä etsimässä..

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi 17thStep 26.04.2011.

  1. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro!

    Tässä on viimeaikoina tullut siirryttyä hieman muiden peligenrejen yli näihin fantasia peleihin... Mutta kun pitäisi keksiä uusia pelejä niin pää tuppaa lyömään tyhjää, eli hyviä peliehdotuksia otetaan vastaan.

    Ja mielellään juuri näitä, missä voit vähän itse vaikuttaa asioihin, eikä kaikki mene tietyn tarinan mukaan... Otetaan nyt esimerkiksi Witcher, Elder scrollsit, Dragon aget jne.

    Ja mielellään ainakin pääosin aikuisteemaista, esim. ensimmäiset 2 fablea ei paljoa napannut..

    Katsotaan jos löytyisi itselleen pari uutta hankintaan ja toivottavasti on apua muillekkin vastaavan ongelman kanssa :)
     
  2.  
  3. DragoonJ

    DragoonJ Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Two Worlds 2

    Eli kakkonen, ei ykkönen. Ykkönen on ongelmallinen tapaus. Kakkososa on paljon parempi.
     
    Viimeksi muokattu: 26.04.2011
  4. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No perhana, ehdin jo hyvästi paasata Elder Scrollseista ja sitten vasta luin kunnolla tuon alkuperäisen viestin, siellähän ne mainittiin jo. Gothic-pelisarja tulee itselleni mieleen, ikävän bugisia taisivat olla tosin.
     
  5. Muff77

    Muff77 Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2010
    Viestejä:
    1,942
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Diablo 3 kun saapuu vuoden lopussa toivottavasti ;)
     
  6. ArcDucK

    ArcDucK Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    paskan marjat se vielä tule. Tuota on odotettu (d3 siis) jo noin 2 vuotta ennen kuin sen tekemisestä virallisesti mitään vihjettä kenellekkään tuli. ( aikanaan d2 hakannut kun hullu. Pelikaveri oli ranskalainen mies joka on mukana koodaamassa edelleenkin d3.sta). :D vihjasi että tälläistä "saatetaan" jo tehdä.

    pahasti pelkään ettei tuo omena putoa puusta vielä vuoteen, ainakaan. Mutta kun putoaa niin ei tarvitse miettiä mitä koneella teen kun kotiin pääsen. :D blizu ei julkaise kun yhden pelin / vuosi, ja kunhan wow vetää niin ei ole kova kiiru d3.stä markkinoille iskeä. vuolee ainakin 1/5 wowin pelaajista samantien. pois.

    voi kun se jo tulis... *slurps*
     
  7. Muff77

    Muff77 Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2010
    Viestejä:
    1,942
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä se viivästyy, mutta sitä on siis huhuttu tämän vuoden loppuun ns. "joulumarkkinoille", mutta veikkaan, että viivästyy ensi vuoden alkuun.
    Diablo 2 on isäni ostanut, kun se ilmestyi. Sen jälkeen hakattu tuota vuosia putkeen tässä talossa, enää vain satunnaisesti. Olen lisärinkin ostanut.
    Yksinkertaisesti parhaimpia pelejä mitä olen pelannut.
    Diablo 3:sta odotellaan kuin kuuta nousevaa tässä talossa ^^
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2011
  8. N1512

    N1512 Member

    Liittynyt:
    01.05.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Risen
     
  9. ArcDucK

    ArcDucK Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Todellakin.. D3 kun tulee niin on joulu oli vuodenaika mikä tahansa.. Suuria muutoksia tosin tullut saapi nähdä miten uber vaikeiden bossien paikutus toimii kun ei ole potioneja enään. Tosin jos ei ole d2 koskaan pelannut, Niin ostamaan lisäosineen ja nettiin vain. Porukassa se on vieläkin yksi parhaita mitä olen koskaan pelannut. Itse vain jokaisen hahmon tuonne 95-99 leelille pelanneena ei vain jaksa enään. kun tietää ja on omannut "melkein" parhaat varusteet/ hahmoluokka.

    Aivan uskomattoman fanikannan takia blizz ei peliä haluakkaan "liian" aikaisen markkinoille. D2 kun tuli niin se oli puolivuotta myyntitilaston kärjessä. + muiden samaa tyyppiä olevien pelien pelaajamäärät notkahtivat selvästi. Sikäli d3 on ilmainen pelata mitä lupailivat tippuu blizzin tuotto koska wowin maksulliset pelaajat "osittain" varmasti vaihtavat peliä. en tosin ihmettelisi vaikka battlenet muuttuisi osittain maksulliseksi.

    voi kun se tulisi jo.
     
  10. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hyvä ehdotus :) olinki jo unohtanut koko pelin ku se julkaisu taisi silloin venyä ^^

    Itse kokeillut D2 satunnaisesti kavereiden luona, mutta siihen ei enää tapaa saada porukkaa pelaamaan, kun kaikki ovat putsanneet pelin jo läpi, sen takia itsekkin odotan sitä D3:sta :)

    Nyt olen saanut innostuksen kokeilla tätä uutta MMORPG peliä nimeltä Rift, kokemuksia?
     
  11. N1512

    N1512 Member

    Liittynyt:
    01.05.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  12. poingi

    poingi Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2009
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    fable 1!!!(lost chapthers)
    en tiedä taas fable 2-3... kuullut vähän juttua että olisivat syöpää
     
  13. Tnoi

    Tnoi Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse voin suositella ainakin Risen ja Gothic sarjan pelejä. Ja tietenkin Baldurs Gate 2! Menee vähän enemmän kylläkin sinne hack & slash puolelle, mutta kyllä senkin parissa viihtyy. :)
     

Jaa tämä sivu