1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Steamin GTA4:n multiplayereissä AUTO AIM ei toimi

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi P_N 28.11.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. P_N

    P_N Member

    Liittynyt:
    30.11.2009
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!

    Ongelmani on tämä:

    Steamista ostetuissa GTA4:ssa sekä Liberty Cityssä, "juoni-osiossa" AUTO AIM toimii moitteetta padilla pelattaessa, mutta kun menee multiplayeriin pelaan, ei toimi, vaikka mitä tekisi. Ei niissäkään peleissä, joissa AUTO AIM on sallittu. Vaikka, tein itselleni pelin, jossa on AUTO AIM toiminnassa, ei toimi. Kahdella eri padilla testattu: Logitechin RumblePad 2:lla ja Logitech Gamepad F710:lla. Kummatkin langattomia.

    Minulla on levyillä GTA4-peli, sekä sen lisäosa Liberty City, joissa tuo AUTO AIM toimii
    moitteetta multiplayerissakin. Mutta aattelin, että ostan Steamista pelit uudestaaan, nyt kun halvalla sai, jottei hyvän pelin fyysiset levyt kulu puhki, kun tuota pelaan varsin paljon. Vaikka pelaankin paljon, se ei ole kuitenkaan tuonut taitoa pelata niin hyvin, että pystyisi riittävän hyvin pelaamaan ilman AUTO AIM:ia. Kyllä se vaan helpottaa kummasti, joten sen soisi toimivan. :)

    Mutta, MIKSI, AUTO AIM toimii ura-moodissa, muttei multiplayerissa??? Se, ei mene jakeluun, eikä kaverillakaan, jolla myös samat pelit Steamista ja pelaa padilla, samanlaisella, kuin minulla. Hänellä toimii systeemit moitteetta.

    Steam-pelit asensin uudestaankin, muttei vaikutusta.. :(

    Osaisiko joku teistä asiantuntijoista avittaa minua tässä asiassa?

    Kiitos.. :)
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu