1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Steam esilataus ristiriita!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi AnsDea 02.11.2013.

  1. AnsDea

    AnsDea Member

    Liittynyt:
    27.08.2011
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mulla on tuo Call of Duty Ghosts ennakkotilsttu ja nyt sen voi esiladata Steamissa. Mutta tässä on mulla nyt ongemana se että mulla on oletuslatauskansio tuo C: asema jonne en mielelläänb steam pelejä lataile. D:lle olen tähän mennessä lataillu steam pelit ja siellä on nytkin enemmän tilaa käytettävissä kuin C:llä. Sit jos meen tonne Steam Asetukset -> Lataukset ja sieltä poista C: asennus kansio niin sehän valittaa että oletusasennuskansiota ei voida poistaa. fusk! Tässä on nyt tämmönen pikku ongelma. Siinä esilatauksen aloittaessa se ei kysy yhtään mihin haluun sen Call of Dutyn asentaa, ku nimenomaan haluun sen D:lle!

    Kertokaa että mikä on ratkasu vai onko sitä ollenkaan ja mun pitää tunkea se sinne C: asemalle?
     
  2.  
  3. PalleTheBoy

    PalleTheBoy Active member

    Liittynyt:
    22.03.2012
    Viestejä:
    1,020
    Kiitokset:
    37
    Pisteet:
    58
    Itsellä samaa ongelmaa Call Of Dutyjen kanssa. Muut pelit antaa Steam nätisti asentaa toiseen directoryyn, mutta kun asennan CoDia, niin ehei, C: asemalle se peli menee. En ole löytänyt ratkaisua ongelmaan. En sitten tiedä mitä kävisi jos koko Steamin siirtäisi toiselle asemalle...
     
  4. _WindWaker_

    _WindWaker_ Regular member

    Liittynyt:
    13.05.2013
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Itellä ei ole tuota ongelmaa ole koska Steam on D:ssä ja käyttis on SSD:llä C:ssä.
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2013

Jaa tämä sivu