1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Starcraft 2 ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi lajun 02.08.2010.

  1. lajun

    lajun Member

    Liittynyt:
    03.11.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei, elikkä peli toimi hyvin tässä about noh, minkä aikaa se nyt on ollut ulkona. Pelasin windows vistalla. Ostin päivityslevyn windows vista--windwos 7. Se päivittyi, nyt kun painan että käynnistä se sanoo:
    "the launch of this game makes reference to mod or map dependencies which no longer are available"
    Se on semmonen ingame message minkä voi kilkata OK:sta poikki. Senjälkee ku pitäs tulla se account log in screen ,näkyy pelkkää mustaa, ja kursori jota voi heilutella sen mustan päällä. Eli black screen. Äänet kuuluu taustalta yms.

    Oon yrittäny asentaa uusiksi, ei auta. Asentanu uusiksi niin, että poistin kaikki rekisteritiedot windows regedit:istä, ja ties mitä. uuudelleen oon montakertaa asentanu. Kuitenkin nyt jo vituttaa niin paljon, että taidanpa kohta viedä jonnekkin alustettavaksi koko koneen, ja eiköhnä ala taas kaikki toimiaan. En minä tämmösiä asioita ymmärrä.
    Ehkä joku ymmärtää paremmin-
     
    Viimeksi muokattu: 02.08.2010
  2.  
  3. lajun

    lajun Member

    Liittynyt:
    03.11.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. mete0rain

    mete0rain Regular member

    Liittynyt:
    09.09.2009
    Viestejä:
    135
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytä windows modea se toimi ainaki mulla diablo 2 ja warcraft 3
    kun vin mustaa näky ja äänet kuulu niin toimi ''-window'' mutta meneppä katsomaan mikä on sc2:n kommandit
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2010

Jaa tämä sivu