1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hiljainen mikrofoni

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi TheLucky 19.12.2009.

1. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve. Tässä kuukausi takaperin ostin Razerin Piranha-kuulokkeet. Kuulokkeet ovat hyvät mutta vika onkin mikrofonissa. Mikrofonista ei melkein kuulu mitään ellei pistä kaikkia Windows mikkiboostereita käyttöön joten pelissä kaverit kuulevat minulta puhumisen lisäksi melkoista huminaa taustalta, ja jos boosterit ottaa pois käytöstä niin ei kuulu juuri mitään. Olen etsinyt myös googlesta vastausta mutta melko heikoin tuloksin. (Ja anteeksi jos tämä on väärällä puolella). Onko jollain muulla ollut vastaavanlainen tilanne? Mahdollista apua? En itse ainakaan ole löytänyt mitään ohjelmistoa Piranhaa varten joten apu olisi tarpeen.

2.  
  3. lankki

lankki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos esim TeamSpeakkii tai Ventriloo käytät niin settingeistä löytyy "voice activation" tai mikä lie. Sillä pitäis päästä pitkälle. Tai sitten survo mikki ihan suun viereen.

4. Kerttis

Kerttis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laita mikrofoni boosti päälle, mutta pienennä mikrofonin äänenvoimakkuutta. Niin mulla alko toimimaan ilman huminaa.

5. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itselläni on fatalityn 30e:n headsetti ja siinä ainakin mikki toimii todella hyvin, eli jos et saa toimimaan niin suosittelen noita.

Viimeksi muokattu: 15.01.2010

Jaa tämä sivu